Oplev Roxtec UG ™ - kabel tætningssystem til fundamentsgennemføringer

Det nye år byder på flere tiltag og produkter. Et af dem er vores nyudviklede løsninger til underjordisk tætning mod konstant vandtryk. Roxtec UG™-multikabeltætninger er ideelle, hvis du har strømkabler, der indføres via fundamenter. Tætningerne er konstrueret til at være modstandsdygtige over for konstant eller pludselig opstået vandtryk, og du kan eliminere risikoen ved oversvømmelser og forhindre fugt i at beskadige udstyr på en lang række områder fx i el-branchen eller ideel til onshore vind forbindelser.

Som med alle Roxtec tætningssystemer er ingen tørring eller hærdning påkrævet, hvilket betyder, at det kan monteres i vilkår med rindende vand. Det kan bruges til at eliminere oversvømmelser og forhindre fugt og delvis udledning fra ødelæggende udstyr i en bred vifte af applikationer i el-branchen. Det vandtætte system hjælper med at opretholde optimale driftsbetingelser for blandt andet højspændingsanlæg.

Systemet er også testet for fastholdelse og fleksibilitet hvorfor løsningen vil bevare sin forsegling, mens kablerne er trukket eller vredet.

Roxtec UG™ tætningssystem er korrosion- og gnaver-resistent og kan leveres med en innovativ knock-out sleeve, der støbes ind i fundamentet. Muffen holder tæt under transport, danner en langsigtet barriere mod fugt og giver indbygget ekstra kapacitet for ekstra installationer og fremtidig ekspansion.

For yderligere information kontakt: Morten N. Gustavsen, Managing Director: morten.gustavsen@roxtec.com

• Miljø, energi

• roxtec
  • onshore
  • løsninger
  • h3 ug
  • byggeri
  • byg

Fakta

Roxtec Denmark ApS er et datterselskab i Roxtec Group, som er en verdensomspændende virksomhed med en stærk lokal tilstedeværelse. Roxtec Group udvikler, producerer og markedsfører totalløsninger inden for kabel- og rørgennemføringer til offshore, teleindustrien, vindmølleindustrien samt byggeri og industri generelt. Roxtec Denmark ApS supporterer kunder i Danmark.

Roxtec Denmark ApS - Læs mere på www.roxtec.com/dk