Pressemeddelelse -

Roxtec Knock-Out Sleeve UG™. Effektivt i dag – og med indbygget ekstra kapacitet til i morgen

Nu introducerer vi Roxtec Knock-Out Sleeve UG™, endnu et banebrydende produkt i Roxtecs produktfamilie specielt designet til projekter under jorden. Løsningerne er skabt til at imødekomme de særlige behov og specifikke krav, der stilles til disse installationer.

Højelastisk gummi forsegler effektivt

Roxtec Knock-Out Sleeve UG™ forsegler effektivt kabler og elektriske installationer i fundamentet. Produktet er fremstillet af højelastisk EPDM gummi og kan naturligvis modstå et konstant vandtryk og skadedyr.

Nemt at anvende – og tilpasse

Roxtec Knock-Out Sleeve UG™ fås i tre standard størrelser og passer til Roxtecs øvrige forseglinger og rammer. Sleeven fastgøres nemt til støbeformen før støbning ind i fundamentet og sikrer en 100% tæt forsegling før trækning af kabler.
Roxtec Knock-Out Sleeve UG™ passer perfekt til vægtykkelser på op til 150 mm. Når kabler og rør skal trækkes, slås pladen ud i sleeven. Det er således nemt at fremtidssikre kabel- eller rørgennemføringen, idet sleeven indsættes som den er indtil kabler eller rør gennemføres. Sleeven kan desuden anvendes i flere kombinationer.

Hvorfor Roxtec Knock-Out Sleeve UG™ - det hurtige overblik

■ Vi har også tænkt på fremtiden - ekstra kapacitet er inkluderet

■ Fås i tre størrelser

■ Er let at tilpasse og anvende

■ Kan anvendes i et utal af kombinationer

■ Sikrer en 100% tæt forsegling under jorden

Kontakt for yderligere info:

Peter Hall, Segment Manager, Construction & Engineering: peter.hall@roxtec.com
Morten N. Gustavsen, Managing Director: morten.gustavsen@roxtec.com

• Bygning, ejendom

Roxtec Denmark ApS er et datterselskab i Roxtec Group, som er en verdensomspændende virksomhed med en stærk lokal tilstedeværelse. Roxtec Group udvikler, producerer og markedsfører totalløsninger inden for kabel- og rørgennemføringer til offshore, teleindustrien, vindmølleindustrien samt byggeri og industri generelt. Roxtec Denmark ApS supporterer kunder i Danmark.