Roxtec sikrer nye metrostationer mod indtrængende vand. Sikker drift - ingen nedetid

Pressemeddelelse   •   Aug 07, 2017 10:00 CEST

Når Cityringen i København åbner i juli 2019, forventer Copenhagen Metro Team (CMT) samlet 130 millioner passagerer årligt. Det komplekse byggeri skal også være effektivt om 100 år, og derfor valgte selskabet Roxtec UG™ tætninger til at gennemføre rør for afvanding i ventilationskanaler på syv af de nye stationer. Løsningen opfylder både de strenge krav til sikkerheden og er nem og hurtig at montere. Derudover er leveringssikkerhed ultimativ i forhold til planlægning, siger Lorenzo Fiorucci, Waterproofing Coordinator hos CMT.

Vores certificerede og konstruerede løsninger forenkler design og vedligeholdelse, muliggør ændringer på stedet og sørger for, at du kan opgradere uden at forstyrre tjenester og driften.

Læs mere om vores løsninger til banen  her

Se her filmen om Roxtec's UG løsning