Roxtec tætningsløsninger lever op til de højeste krav indenfor luft-, gas- og vandtæthed

Pressemeddelelse   •   Mar 10, 2020 10:00 CET

Spiez Laboratory, Schweiz

Hvorfor vælge Roxtec tætningsløsninger til et laboratorie som Spiez i Schweiz, når kravene til kvalitet og fleksibilitet er skyhøje? Det bio-sikrede laboratorium muliggør sikker håndtering og primær diagnostik af stærkt smitsomme humane patogener i farekategorierne 3 og 4. Andre vigtige områder er analyse af kritiske prøver med ukendt indhold, uddannelse af eksperter til farekategori 4, forsknings- og udviklingsprojekter til nye testmetoder for kendte og ukendte patogener samt udvikling af nye vacciner.

Begrundelse for valget af Roxtec tætningsløsninger var:

- Tætningskrav: Brandbeskyttelse i henhold til EI90/EI60, luft- og gastæt, vandtæt
- Nem at håndtere og installere
- Fleksibelt design med få dele
- Én løsning til mange applikationer
- Certificeret ydeevne
- Komplet dokumentation

Roxtec R Frame

Læs mere om succeshistorien her

For yderligere informationer i Danmark: Segment Manager Lasse Kohrtz, lasse.kohrtz@roxtec.com eller direkte på +45 4268 6636