Roxtec tætningsløsninger sikrer sikkerhed på Mein Schiff 6

Pressemeddelelse   •   Aug 28, 2017 12:00 CEST

På krydstogtskibe Mein Schiff 6 i TUI Cruises giver tusindvis af Roxtec-gennemføringer certificeret beskyttelse mod brand-, gas-, vand- og elektromagnetiske forstyrrelser.

På krydstogtskibe Mein Schiff 6 i TUI Cruises giver tusindvis af Roxtec-tætninger certificeret beskyttelse mod brand-, gas-, vand- og elektromagnetiske forstyrrelser.

Medejer Royal Caribbean og værft Meyer Turku i Finland fortsætter med at samarbejde med Roxtec for at muliggøre brugen af flere plast- og kompositrør. "Roxtec-tætninger gør det omkostningseffektivt at installere lette og langvarige plastrør", siger Berth Strömborg, senior superintendent for Royal Caribbean.

Et tætningssystem

6.065 åbninger til kabler og rør i dæk, skotter og skabe er tætnet med Roxtec løsninger. Tætningerne anvendes både i maskinrummet og i passagerområderne, og mange af dem omfatter ekstra kapacitet til ekstra kabler og rør. "Det er godt at have en leverandør til alle rørsystemer," siger Antti Laaksonen, systemansvarlig for HVAC og cateringdesign hos Meyer Turku.

Roxtec tætninger anvendes til penetration i dæk, skotter og skabe i kritiske rum som maskinrummet, men også i passager- og poolområderne. Medejer Royal Caribbean og værftet Meyer Turku fortsætter med at samarbejde med Roxtec for tjenesten, fleksibiliteten og evnen til at bruge flere plastrør."Roxtec-gennemføringer gør det omkostningseffektivt at installere lette og langvarige plastrør", siger Berth Strömborg, senior superintendent for Royal Caribbean.

Roxtec tætninger anvendes til penetration i dæk, skotter og skabe i kritiske rum som maskinrummet, men også i passager- og poolområderne. Medejer Royal Caribbean og værftet Meyer Turku fortsætter med at samarbejde med Roxtec for tjenesten, fleksibiliteten og evnen til at bruge flere plastrør. "Roxtectætninger gør det omkostningseffektivt at installere lette og langvarige plastrør", siger Berth Strömborg, senior superintendent for Royal Caribbean.

"Det er godt at have en serviceindstillet leverandør til alle rørsystemer," siger Antti Laaksonen, systemansvarlig for HVAC og cateringdesign hos Meyer Turku.

Optimering af logistik

Mika Tuokko, leder af elektrisk udstyr på Meyer Turku, siger, at et hundrede installatører har arbejdet med Roxtec-kabeltætning på den nye krydstogtfartøj: "Det vigtigste er at holde hastigheden ved at håndtere færre ting. Ved at bruge Roxtec i stedet for andre systemer undgår vi 50 varer på lager til hver gennemføring.

For yderligere information, venligst kontakt Jouko Karilahti, Global Key Account Manager, phone +358 50 563 3451, email Jouko.Karilahti@roxtec.com eller  Morten Gustavsen , Segment Manager, Marine, Oil & gas offshore, +45 2485 3015 eller morten.gustavsen@roxtec.com

Roxtec og Multidiameter ™