Vi gør en forskel hver eneste dag

Pressemeddelelse   •   Nov 13, 2019 14:00 CET

En af grundene til, at Roxtec International AB arbejder med CSR er, at vi gennem vores aktiviteter ønsker at sætte et positivt aftryk på samfundet. Roxtec støtter lokale initiativer, uddannelsesprojekter og sportsaktiviteter. Vi har indgået forretningsaftaler med sociale organisationer i forskellige lande for at give handicappede mennesker mulighed for at arbejde.

Se vores video fra Kurumbapatty i Tamil Nadu i Indien.

Roxtec CSR Kurumbapatty_160204 del 2

Læs mere om Roxtec' CSR arbejde og nogle af resultaterne fra vores seneste to-årige samarbejdsprojekt i Kurumbapatty i Tamil Nadu i Indien her

For yderligere spørgsmål kontakt venligst Lis Bendixen, Marketing Manager på email: lis.bendixen@roxtec.com eller +45 2452 3880