NYHED! Rå Newfoundland kammuslinger uden rogn

Royal Greenland lancerer nu fine rå kammuslinger uden rogn fra det iskolde nordvestlige Atlanterhav ved Newfoundland i Canada til sine food service-kunder. Kammuslingerne har en meget høj kvalitet og er perfekte til luksuriøse og smagfulde serveringer.

I Royal Greenlands sortiment fås nu fine rå kammuslinger uden rogn. Kammuslingerne fanges i det nordvestlige Atlanterhav ved Newfoundland og er kendetegnet ved en mælkehvid farve, en fin tekstur og en delikat, nøddeagtig smag med et strejf af sødme. De har et lavt fedtindhold, højt proteinindhold og et naturligt højt indhold af B12, som gør dem til en luksuriøs, lækker og sund servering.

Newfoundland kammuslingerne gør det nemt og ligetil at servere fine og smagfulde kammuslinger af høj kvalitet. De er ideelle til portionsanretninger, da deres størrelse fra naturens hånd gør det nemt at dosere en passende portion. Kammuslingerne er også lækre på en buffet og til kanapéer, hvor de eventuelt kan skæres i mindre stykker.

Kammuslingerne fås i count 20-30 og kommer i praktiske genluk-poser a 850 g. Genluk-posen gør det nemt kun at tage den mængde ud af fryseren, du skal bruge. Kammuslingerne er løsfrosne og har et beskyttende lag glasering.

• Mad, drikke

• kammuslinger