Flexovit slibeprodukter nu hos Lantmännen

Pressemeddelelse   •   Nov 10, 2011 09:46 CET

Lantmännen Maskin AB og Saint-Gobain Abrasives AB har underskrevet en samarbejdsaftale for levering af slibeprodukter af mærket Flexovit. Aftalen gælder alle  Lantmännen's afdelinger i Sverige, Norge og Danmark.

Saint-Gobain Abrasives er verdens største producent af slibematerialer og Flexovit er et veletableret og anderkendt varemærk.

Flexovit højkvalitets industrisortiment omfatter et komplet sortiment af slibeprodukter: Fleksible slibeprodukter, skære- og skrubskiver, bundne slibeprodukter, diamant- og CBN Produkter, diamantklinger og tilbehør.  Med den nyeste teknologi indenfor slibematerialer tilbyder Flexovit et bredt sortiment af produkter og løsninger til mange forskellige slibeopgaver: Slibning, polering, skæring, afretning af værktøj til industrien.

Med omfattende teknisk ekspertise i slibning og fremstilling af slibeprodukter hjælper Flexovit kunder til at finde den bedste - og mest omkostningsrigtige slibe løsning ved forbedre kvalitet og dermed øget produktivitet.

Saint-Gobain Abrasives A/S er førende leverandør af slibeprodukter og indgår i Saint-Gobain Abrasives, verdens største producent af slibeprodukter. Saint-Gobain Abrasives anvender den nyeste teknologi, er førende inden for udvikling af nye slibematerialer og byder på en række førende mærker som Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Winter og Baystate.

PDF-dokument Word-dokument