Komplet polérprogram fra Norton

Komplet polérprogram fra Norton

Norton lancerer et komplet polérprogram, kaldet ICE, bestående blandt andet af polerrondeller, selvklæbende rondeller, vandfaste slibeark, lakforsegling, polérpasta, polérpuder og microfiber-klude.

Norton ICE rondel med velcro bagside er designet med en skumbagside som absorberer vand og partikler fra overfladen og udligner trykket. Giver en meget flot finish. Norton ICE er vaskbar og kan derfor anvendes flere gange. Findes i Ø80mm og 150mm i ultra fine slibekorn 1500, 2000 og 3000.

Norton polérpuder har åbne skumceller som hindrer varmerande og øger absorberingen. Polérpuden findes i blå som er medium skum til fjernelse af ridser og i sort som er blød skum til skinnende finish. Polérpuder findes i Ø75mm og 150mm.

Rondel- og polérpuder monteres begge på Norton bagskive, som har en gummibagside, som sikrer en fin fordeling af arbejdstrykket. Ideel til kurvede overflader.

Norton Liquid ICE er en vandbaseret polérpasta, silikonefri og uden risiko for polér overgange. Liquid ICE reducerer tiden for polering og glanspolering. Opfylder alle EU’s krav til miljøet. Liquid ICE Step 1 anvendes til efter polering af korn 1500, Liquid ICE Step 2 anvendes efter polering fra korn 2000 og 3000.

Norton DRY ICE filmrondeller beregnet til tør-slibning og som med en efterpoléring med Liquid ICE Step 1 giver en flot overflade. Findes i Ø80mm og 150mm korn 1000 og 1500.

For yderligere information se www.saint-gobain-abrasives.com

Saint-Gobain Abrasives A/S er førende leverandør af slibeprodukter og indgår i Saint-Gobain Abrasives, verdens største producent af slibeprodukter. Saint-Gobain Abrasives anvender den nyeste teknologi, er førende inden for udvikling af nye slibematerialer og byder på en række førende mærker som Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Winter og Baystate.

Erik Møller

Pressekontakt Salgschef Danmark +45 2323 5244

Verdens største producent af slibeprodukter

Saint-Gobain Abrasives A/S er førende leverandør af slibeprodukter og indgår i Saint-Gobain Abrasives som verdens største producent af slibeprodukter. Saint-Gobain Abrasives A/S er en veletableret leverandør til den danske industri, autobranchen og distributører og er bedst kendt for en meget bred vifte af produkter af meget høj kvalitet. I Danmark markedsføres flere af Saint-Gobain’s velkendte mærker som Norton, Flexovit, Winter, Clipper og Nimbus.