Liquid Ice Xtra Cut – Ny polerpasta fra Norton

Liquid Ice Xtra Cut – Ny polerpasta fra Norton

Norton lancerer en ny polerpasta til fjernelse af ridser og genopfriskning af højglansfinish. Den nye polerpasta, Norton Ice Xtra Cut, klarer ifølge producenten dette på én gang, og pastaen kan anvendes på de fleste typer lak og maling.

Norton Ice Xtra Cut anvendes til fjernelse af slibespor efter slibning med korn 1200 og polering i et og samme trin. For bedste resultat bør en hård polersvamp eller lamuldsrondel anvendes. Norton Ice Xtra Cut er vandbaseret, hvilket betyder både miljø- og brugervenlig polering. Den giver også kølig polering hvilket reducerer risikoen for at skade topcoat.

I Norton Ice-sortimentet, som er et komplet system til slutbearbejdning og polering af lak og klarlak, indgår desuden filmrondeller, vådslibepapir, polerpuder, vandbaseret polerpasta, polersvampe og lamuldsrondeller, microfiberklude og bagplader.

Saint-Gobain Abrasives A/S er førende leverandør af slibeprodukter og indgår i Saint-Gobain Abrasives, verdens største producent af slibeprodukter. Saint-Gobain Abrasives anvender den nyeste teknologi, er førende inden for udvikling af nye slibematerialer og byder på en række førende mærker som Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Winter og Baystate.

Erik Møller

Pressekontakt Salgschef Danmark +45 2323 5244

Verdens største producent af slibeprodukter

Saint-Gobain Abrasives A/S er førende leverandør af slibeprodukter og indgår i Saint-Gobain Abrasives som verdens største producent af slibeprodukter. Saint-Gobain Abrasives A/S er en veletableret leverandør til den danske industri, autobranchen og distributører og er bedst kendt for en meget bred vifte af produkter af meget høj kvalitet. I Danmark markedsføres flere af Saint-Gobain’s velkendte mærker som Norton, Flexovit, Winter, Clipper og Nimbus.