Nye skrubskiver til slibning af støbegods

Pressemeddelelse  •  2012-03-06 07:30 CET

Norton lancerer et nyt sortiment af skrubskiver, Norton NorZon Q-Soft specielt designet til brug i stål støbegods.

De nye skrubskiver har en slibemiddel sammensætning bestående af NorZon slibemiddel og premium aluminiumoxid slibemiddel. Denne blanding giver en mere effektiv afvirkning i forhold til skrubskiver med kun aluminiumoxid slibemiddel.

Norton NorZon Q-Soft sortimentet omfatter skiver i diameter115 mm,150 mm,180 mmog230 mmtil anvendelse på vinkelsliber. Skiverne er ideelle til slibning af stål og støbegods med maskiner som har relativt lav effekt. Skrubskiverne har også en konstruktion som giver et lavt vibrationsniveau og dermed bliver slibningen mere behagelig for brugeren.

Saint-Gobain Abrasives A/S er førende leverandør af slibeprodukter og indgår i Saint-Gobain Abrasives, verdens største producent af slibeprodukter. Saint-Gobain Abrasives anvender den nyeste teknologi, er førende inden for udvikling af nye slibematerialer og byder på en række førende mærker som Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Winter og Baystate.

PDF-dokument Word-dokument

Kommentarer (0)