Giestgivergaarden Phønix i Holstebro bliver en del af Samhandel

Pressemeddelelse   •   Jan 09, 2020 09:45 CET

Giestgivergaarden Phønix i Holstebro har netop indgået aftale med Indkøbsforeningen Samhandel omkring outsourcing af deres indkøb. Det giver personalet tid til at fokusere endnu mere på gæsterne.

Giestgivergaarden Phønix har indgået partnerskab med Samhandel omkring outsourcing af deres indkøb. Dermed får Giestgivergaarden frigivet tid til at fokusere 100% på egne kerneområder, som bl.a. at servere dansk kvalitetsmad, afholde private selskaber og servicere overnattende gæster.

Giestgivergaarden Phønix ligger kun 100 m. fra Musikteater Holstebro. I køkkenet, der emmer af kærlighed til den gode danske kogekunst, anrettes lækre traditionelle danske retter.

I Giestgivergaarden Phønix finder gæsterne de perfekte rammer til en uforglemmelig fest. De har lokaler til enhver begivenhed og kan derfor opfylde alle ønsker, så dagen bliver perfekt. Ønskes overnatning har Giestgivergaarden Phønix fire dobbeltværelser med fælles bad og toilet samt tekøkken på Giestgivergaardens førstesal.

Samhandel holder som vanligt fokus på indkøbsfunktionen, for at skabe maksimal værdi for medlemmerne, der i forvejen tæller kæder som Milling Hotel, Smal Danish Hotels, First Hotels, Sinatur, Danhostel, Zleep Hotels, Munkebjerg Gruppen, Brøchner Hotels, Nordic Choice Hotels samt op mod 100 individuelle kroer, hoteller og restaurationer landet over. Med en indkøbsvolumen, der i år anslås at ramme 800 mio. kr., sikrer Samhandel sine leverandører og medlemmer gode forretningsbetingelser.

Samhandel har et stærkt set-up på såvel medlemssiden som på leverandør- og personalesiden, der vil sikre, at Giestgivergaarden Phønix træder ind i et samarbejde, der vil give dem økonomiske gevinster på deres totalindkøb, som de ikke finder andre steder. Samhandel, der i dag har godt 350 medlemmer fordelt på hele landet, vækster for tiden betragteligt.

Samhandel glæder sig over at kunne byde Giestgivergaarden Phønix velkommen.

For yderligere information kontakt venligst Ejer af Giestgivergaarden Phønix, Michael Lehm, på tlf. 97 42 46 42 eller CEO hos Indkøbsforeningen Samhandel, Torben Serritslev, på tlf. 226 72 226.

• Samhandel er en indkøbsorganisation for aktører i HoReCa branchen.
  • Antallet af medlemmer er steget markant de seneste 5 år og tæller i dag 350 danske hoteller, restauranter, kroer, vandrehjem og kantiner.
  • Medlemmer af Samhandel har adgang til nogle af landets bedste leverandører, hvor alle varer og priser på forhånd er forhandlet af Samhandel.
  • Medlemmer kan også supplere deres indkøb fra leverandører uden for Samhandel.
  • Med Samhandels strategiske indkøbsplatform, sikres medlemmerne ikke kun gode priser, men også kontrol af priser, klarhed over indkøbshistorik og mulighed for at sammenligne varer og priser.
  • Medlemmer af Samhandel sparer ikke kun penge og opnår en sundere bundlinje, de sparer også tid, som de i stedet kan bruge til at udvikle sin deres forretning.
  • I 2018 oplevede Samhandel en vækst i omsætningen på 24%.
  • Som medlemsejet organisation tilbagebetaler Samhandel al overskud og bonus til medlemmerne hvert kvartal. I 2018 udgjorde tilbagebetalingen 11,5% af omsætningen, hvilket er det højeste nogensinde.
  • Medlemmer af Samhandel sparer mellem 3% - 20% på deres indkøb, afhængigt af i hvor høj grad de bruger Samhandels indkøbsplatform og forhandlede priser og rabatter.