Pressemeddelelse -

Samsung lancerer Business Core™ Printing Solutions til små og mellemstore virksomheder

Hjælper små og mellemstore virksomheder til at øge deres indtægt med minimale udgifter

København, 2. december 2013 - Samsung Electronics har annonceret lanceringen af ​​deres Business Core™ Printing Solutions til små og mellemstore virksomheder. Løsningen er designet til at øge effektiviteten gennem en brugervenlig og serverløs udskrivning. Ved at inkorporere automatiserede printerløsninger, der arbejder sammen, kan små og mellemstore virksomheder administrere, udskrive og dele dokumenter med større effektivitet og smidighed.

Business Core™ Printing Solutions gør små og mellemstore virksomheder i stand til at opfylde deres specifikke behov inden for dokumenthåndtering, output management og regnskab, samtidig med at der sikres høj sikkerhed, maksimering af produktiviteten og minimering af udgifter. Alt imens løsningen sikrer nem installation og drift, selv uden en server.

Print sikkert via skyen med Cloud Connector

Business Core™ Printing Solutions gør det både muligt at scanne og udskrive dokumenter til og fra skyen på en sikker måde. Der er ikke behov for en særskilt server, da Cloud Connector understøtter flere cloud-tjenester, herunder Microsoft SharePoint Online og Google Drive. Understøttede filformater er PDF, TIFF og jpg, og fremtidige opdateringer vil omfatte forbindelser til til tjenester som Evernote, SkyDrive, Dropbox og Box.

Ingen unødvendige udskriftsjob med SecuThru Lite 2

Business Core™ Printing Solutions styrker dokumentsikkerhed gennem brugergodkendelse. Når et dokument sendes til printeren, vil det ikke blive udskrevet førend brugeren godkender sine identifikationsoplysninger. Dokumenter er krypteret for ekstra sikkerhed og sættes i en virtuel kø før de udskrives. SecuThru Lite 2 muliggør ”Pull Printing” uden brug af server på op til ti enheder, og giver mulighed for registrering af op til 500 brugere for at tage højde for hele spektret af små og mellemstore virksomheder.

"Samsung er i stand til at levere nye forretningsværktøjer, der muliggør at virksomheder kan udvikle sig til endnu smartere virksomheder ved at kombinere den nyeste teknologi og innovation med en dyb forståelse for design og brugeradfærd," siger Henrik Lehd, Key Account Manager for Samsung Danmark. "Business Core Printing Solutions gør det muligt for SMB’ere at strømline driften og drive virksomheden med større effektivitet, og samtidig sænke de samlede ejer-omkostninger."

Business Core™ Printing Solutions fås i to pakkeløsninger - Business Core Document Management Pack, og Business Core Output Management Pack. Begge alternativer indeholder ekstra løsninger, der giver små og mellemstore virksomheder mulighed for smartere processer.

Kategorier

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, er førende globalt inden for forbrugerelektronik og komponenter hertil. Gennem kontinuerlig innovation og nye opfindelser udvikler vi Smart-TV, Smartphones, PC’er, printere, kameraer, køkken- og hvidevarer, medicinaludstyr, halvledere og LED-løsninger. Vi er 270.000 medarbejdere fordelt på 79 lande og har en årlig omsætning på mere end 187,8 mia. dollars. Samsungs mål er at skabe flere muligheder for mennesker over hele verden. Besøg www.samsung.com/dk for mere information.

Nikoline Meincke

Pressekontakt PR senior consultant
Kristoffer Kej

Pressekontakt Client lead PR og kommunikation