Samsung lancerer GALAXY S4 mini: en kraftfuld og kompakt smartphone

Samsung lancerer GALAXY S4 mini: en kraftfuld og kompakt smartphone

Den høje ydeevne og innovative brugeroplevelse kendt fra GALAXY S4 i en kompakt smartphone der passer til din livsstil

København, 30. maj, 2013 – Nu kommer lillebroren til GALAXY S4, GALAXY S4 mini. Den har samme høje ydeevne og design som GALAXY S4 bare i en mindre udgave, hvilket gør den perfekt til hverdagsbrug. GALAXY S4 mini er smartphonen til dig, der lever et aktivt liv og har behov for en alsidig telefon, der er enkel at bruge.

GALAXY S4 mini har en række innovative funktioner og tjenester, der gør din hverdag lettere.

• Gode minder – genopfrisk glade stunder

GALAXY S4 mini giver dig mulighed for at fange livets specielle øjeblikke med kamera både foran og bag på telefonen. Med funktionen Sound & Shot kan du lægge lyd og billeder sammen, og med Story Album lagres dine billeder efter dato, geografi og hændelse, og samles til dit helt eget fotoalbum. Du kan efterfølgende bestille en fysisk kopi af albummet, og få det tilsendt med posten.

• Byg relationer – connect og del

Med GALAXY S4 mini kan du connecte og dele med mennesker omkring dig. Du kan også lytte til samme musik og spille samme spil med eller mod dine venner med Group Play.

• En mere simpel hverdag – få styr på dine omgivelser

GALAXY S4 mini gør dine rejser sjovere og lettere med S Translator, som hjælper dig med at oversætte tekst, e-mail og SMS mellem en række forskellige sprog. Du kan også styre dit TV og anden teknologi i hjemmet med WatchON, som forvandler GALAXY S4 til en fjernbetjening og programguide.

• Bedre form – øg dit velvære

GALAXY S4 mini hjælper dig med at holde dig sund. Med app’en S Health kan du f.eks. holde styr på dit kalorieindtag og hvor meget du motionerer. App’en tæller også antallet af skridt, du tager, måler dit søvnmønster og beregner din vægt ved hjælp af tilbehøret Samsung S Band og Samsung Body Scale.

GALAXY S4 mini bliver tilgængelig i to farver, White Frost og Black Mist.

FAKTA: Samsung GALAXY S4 mini har et 4.3”qhd Super-AMOLED skærm og en 1.7 GHz dual core-processor samt understøttelse af 4G. Telefonen har et 8 megapixel-kamera bagpå og et 1.9 megapixel-kamera foran og vejer 107 gram. Operativsystem Android 4.2.2 (Jelly Bean) og 8GB hukommelse med plads til microSD (op til 64GB). Understøtter WiFi 5.0GHz a/b/g/n, GPS + GLONASS, bluetooth® v4.0 (LE) og NFC. 1,900mAh batteri. Tilgængelig i slutningen af juli til en vejledende udsalgspris på 3.799 kroner.

Kategorier

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, er førende globalt inden for forbrugerelektronik og komponenter hertil. Gennem kontinuerlig innovation og nye opfindelser udvikler vi Smart-tv, smartphones, PC’er, printere, kameraer, køkken- og hvidevarer, medicinaludstyr, halvledere og LED-løsninger. Vi er 227.000 medarbejdere fordelt på 75 lande og har en årlig omsætning på mere end 143 mia. dollars. Samsungs mål er at skabe flere muligheder for mennesker over hele verden. Besøg www.samsung.com/dk for mere information.

RelationsPeople

Pressekontakt For billeder og produktudlån

Samsung inspirerer verden og former fremtiden med transformative idéer og teknologier. Virksomheden er med til at redefinere vores opfattelse af tv-apparater, smartphones, bærbare enheder, tablets, digitale apparater, netværkssystemer og hukommelse, system-LSI-, støberi- og LED-løsninger. De seneste nyheder kan findes i Samsungs nyhedsrum på http://news.samsung.com