SAP styrker samarbejdet med Microsoft

SAP og Microsoft udvider deres globale partnerskab ved at levere nye og forbedrede løsninger, der har til hensigt at styrke forbindelsen mellem virksomheden og de tilhørende it-systemer. Det betyder blandt andet, at kunder kan se frem til større fleksibilitet og effektivitet mellem samarbejdspartnere og medarbejdere.

”Partnerskabet mellem SAP og Microsoft er et af de førende i vores branche. Det forpligter, og vi er derfor stolte af, at vi sammen har udviklet nye innovative løsninger med fokus på cloud, mobility, analyse og datainteroperabilitet. Vi forventer, at de nye løsninger skaber en uovertruffen værdi for vores kunder,” siger Steve Lucas, præsident for Platform Solutions, SAP.

Løsningerne forbedrer blandt andet produktiviteten og mobiliteten hos virksomhedens medarbejdere, mens selve driften af forretningen bliver optimeret væsentligt. Det sker blandt andet gennem mere effektive koordinationer mellem SAP-applikationer og Microsofts produkter, som for eksempel Microsoft Excel, Power BI og Sharepoint. Dette vil gøre det lettere for virksomhederne at analysere sine data, hvilket forbedrer hele driftseffektiviteten markant. Derudover vil SAP-kunder lettere kunne tilgå alle aspekter af forretningen fra alle Windowstjenester, herunder Windows 8 samt Windows Phone 8.

Læs mere om samarbejdet mellem SAP og Microsoft samt de nye løsninger her: http://global.sap.com/news-reader/index.epx

• Data, Telekommunikation, IT

• analyse
  • microsoft