Premiere på Jamie Olivers efterårsmenu hos Scandic

Pressemeddelelse   •   Okt 04, 2012 00:00 CEST

Scandic fortsætter udviklingen af kvalitetstilbud i sine restauranter i Norden i samarbejde med den verdensberømte kok, Jamie Oliver. Fra og med i dag, kan hotellernes gæster nyde Jamies nye efterårsmenu. Lige som tidligere er menuen skabt af Jamie i samarbejde med Scandics Food & Beverage team. Menuen, som har fokus på sæsonens råvarer, indbyder til indendørs hygge, når vejret bliver koldere.

”Jeg har nu arbejdet sammen med Scandic i tre år. I begyndelsen kom Food & Beverage teamet fra Scandic til mig, fordi de ønskede at gøre en forskel med den mad, de tilbød deres gæster, og efter at have boet på et Scandic Hotel gik det op for mig, at virksomheden ikke kun havde gode værdier, maden var faktisk også rigtig god. Så det var virkelig en udfordring for mig at gøre den endnu bedre, men vi begyndte med maden til børnene, og det blev en stor succes, så vi fortsatte med at gøre gode ting sammen”, siger Jamie Oliver.

Her er Jamie Olivers efterårsmenu:

Forret:
Cremet suppe af vilde svampe med urter, crostino med vilde svampe og nordisk ost

Hovedret:
Lammeskank med knuste kartofler, bagte rødbeder og selleri

Dessert:
Cremet æbletrifli med hasselnøddekrokant

”Det er altid sjovt at skabe disse menuer sammen med Scandic. De er virkelig meget bevidste om, hvad de serverer for deres gæster og altid på jagt efter nye måder at gøre det på”, siger Jamie Oliver.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:
Margareta Thorgren, VP Group Communication, +46 721 70 92 53