Scandic Bygholm Park i Horsens vinder to Travellers’ Choice-priser, én for bedste hotel og én for usædvanlig god service i 2014

Pressemeddelelse   •   Maj 28, 2014 10:12 CEST

TripAdvisor uddeler Travellers’s Choice pris 2014 til de mest populære hoteller med usædvanlig god service i Danmark. Scandic Bygholm Park vurderes af gæsterne til at placere sig i toppen af de 10 bedste og mest populære hoteller i Danmark.

Scandic Bygholm Park scorer højt, når TripAdvisors brugere giver karakter. TripAdvisor, siten hvor brugerne giver karakterer og deler erfaringer omkring rejser, har netop offentliggjort listen med de 25 hoteller i Danmark, som har udmærket sig ved at yde usædvanlig service. Listen viser med al sin tydelighed, at det ikke er antallet af hotelstjerner, som ”rater” et hotel godt. Her betyder service, stemning og omgivelser lige så meget.

”Vi er utrolig stolte over, at vi igen i år modtager TripAdvisors Travellers’ Choice-pris 2014, som ét ud af de 10 bedste og mest populære hoteller med usædvanlig god service i Danmark. Det føles fantastisk at få bekræftet, at alt vores hårde arbejde for at give vores gæster et fantastisk ophold belønnes. Scandic arbejder målrettet med blandt andet service og uddanner kontinuerligt alle medarbejdere, på Scandic Business School. TripAdvisors Travellers’ Choice-pris 2014 viser, at alt det arbejde som vores medarbejdere udfører hver dag er rigtigt og vigtigt og ikke mindst viser det, at det værdsættes af vores gæster”, siger Michael Hald, Hotel Direktør, Scandic Bygholm Park.

Når vi blandt de seneste gæstetilbagemeldinger bliver mødt med feed back som: fantastisk sted med dejlige omgivelser, fremragende i alle aspekter, kvalitet og service samt hotel ud over det sædvanlige, så er det ikke uden grund, at både mine medarbejdere og jeg bliver stolte, fortsætter Michael Hald.

TripAdvisor® er verdens største rejsewebsted, der sætter rejsende i stand til at planlægge og få den perfekte rejse. TripAdvisor giver råd fra rigtige rejsende, som du kan stole på, og tilbyder et bredt udvalg af rejser og planlægningsfunktioner med ukomplicerede links til reservationsværktøjer. TripAdvisor-webstederne er de største rejsefora i verden med flere end 60 millioner unikke besøgende* hver måned, 44 millioner medlemmer og over 125 millioner anmeldelser og meninger. Webstederne drives i 30 lande over hele verden, herunder Kina som daodao.com. TripAdvisor driver også TripAdvisor til erhverv, som er en afdeling, der giver virksomheder i turistindustrien adgang til TripAdvisors millioner af rejsende hver måned.

For mere information, kontakt gerne:
Tom Filstrup, Distrikt Direktør, Region Syd, tlf. 2920 5956
Michael Hald, Hotel Direktør, Scandic Bygholm Park, tlf. 2368 0457

Scandic is the definite market leader in Nordic hospitality with an unbeatable network of almost 230 hotels run by 13,500 enthusiastic team members! We are the 'best hotel brand' in the Nordics (BDRC 2014) and enjoy a following of more than 1.3 million members in Scandic Friends!