Scandic Bygholm Park modtager endnu en prestigefyldt TripAdvisor Award

Pressemeddelelse   •   Feb 06, 2014 09:14 CET

TripAdvisor har netop offentliggjort TOP 25 over hoteller i Danmark, Scandic Bygholm Park scorer højt og vinder Travellers Choice 2014. TripAdvisor rummer millioner af anmeldelser og kun de bedste vinder Travellers Choice.

Scandic Bygholm Park scorer højt, når TripAdvisors brugere giver karakter. TripAdvisor, siten hvor brugerne giver karakterer og deler erfaringer omkring rejser, har netop offentliggjort listen med de 25 hoteller i Danmark, som har fået de bedste bedømmelser i 2014. Listen viser med al sin tydelighed, at det ikke er antallet af hotelstjerner, som "rater" et hotel godt. Her betyder omgivelser, stemning og service lige så meget.

- Vi er utrolig stolte over at Scandic Bygholm Park modtager TripAdvisors Travellers Choice 2014. Ikke mindre end 86 % vurderer Scandic Bygholm Park som nr. 1 ud af 7 hoteller i Horsens og som nr. 6 ud af TOP 25 hoteller i Danmark. Når Scandic Bygholm Park modtager tilbagemeldinger som; "Altid i topklasse", "Super hyggelige omgivelser og sublim service" og "Bedste kædehoteloplevelse nogensinde i Danmark", så bekræfter det hotellets og Scandics målrettede og løbende arbejde for altid at sikre et højt serviceniveau. For både medarbejdere og jeg selv er det uvurderligt, at vores gæster giver os karakter. Vi bruger tilbagemeldingerne aktivt for hele tiden at sikre, at vi leverer hvad Scandic står for og hvad vores gæster forventer, siger Michael Hald, Hotel Direktør, Scandic Bygholm Park.

TripAdvisor® er verdens største rejsewebsted, der sætter rejsende i stand til at planlægge og få den perfekte rejse. TripAdvisor giver råd fra rigtige rejsende, som du kan stole på, og tilbyder et bredt udvalg af rejser og planlægningsfunktioner med ukomplicerede links til reservationsværktøjer. TripAdvisor-webstederne er de største rejsefora i verden med flere end 60 millioner unikke besøgende* hver måned, 44 millioner medlemmer og over 125 millioner anmeldelser og meninger. Webstederne drives i 30 lande over hele verden, herunder Kina som daodao.com. TripAdvisor driver også TripAdvisor til erhverv, som er en afdeling, der giver virksomheder i turistindustrien adgang til TripAdvisors millioner af rejsende hver måned.

For mere information, kontakt gerne:
Tom Filstrup, Distrikt Direktør, Region Syd, tlf. 2920 5956
Michael Hald, Hotel Direktør, Scandic Bygholm Park, tlf. 2368 0457

Hver dag arbejder Scandics 7.500 medarbejdere med ét mål for øje - at du trives. Som Nordens mest bæredygtige hotelkæde har vi altid fokus på miljø, socialt ansvar og tilgængelighed. Scandic er Nordens førende hotelkæde med ca. 160 hoteller i otte lande og ca. 30.000 hotelværelser med en omsætning på 923 millioner EUR. Vi vil være mere end bare et hotel – et sted, hvor mennesker mødes, arbejder og inspireres.