Scandic forlader Randers Kongens Ege

Pressemeddelelse   •   Aug 22, 2013 12:26 CEST

Scandic forlader Kongens Ege i Randers i forbindelse med kontraktens udløb. Ejeren af bygningen har arbejdet med forskellige løsninger, og har meddelt Scandic, at der ikke er udsigt til, at der skal drives hotel i ejendommen fremover, hvorfor ejendommen forsøges solgt til andet formål.

Scandic har drevet hotellet i Randers siden 1988.

Hotellet vil blive lukket den 30. november 2013.

Det er naturligvis trist at forlade et hotel, som vi har drevet i rigtig mange år, sammen med vores dygtige medarbejdere, men der er desværre ikke et forretningsmæssigt grundlag for en forlængelse af kontrakten. Scandic takker både medarbejdere og kunder for det gode samarbejde gennem årene på hotellet.

For yderligere information kontakt:
Jens Mathiesen, adm. direktør Scandic Danmark, tlf. 3348 0455

Hver dag arbejder Scandics 7.500 medarbejdere med ét mål for øje - at du trives. Som Nordens mest bæredygtige hotelkæde har vi altid fokus på miljø, socialt ansvar og tilgængelighed. Scandic er Nordens største hotelkæde med ca. 160 hoteller i otte lande, omkring 30.000 hotelværelser og en omsætning på 923 millioner EUR. Vi vil være mere end bare et hotel – et sted, hvor mennesker mødes, arbejder og inspireres.

Det er dårlig karma,at (forlade),et kendetegn for Randers by,pga, en smule nedgangstider !!, Da hotellet blev opført.var der vel ingen problem med at SCANDIC skiltet lyste over hele byen ? Ved godt at Randers by de senere år er gået lidt i stå,ikke mindst med Vestas lukning,men det hjælper da ikke Randers,at lukke endnu et varetegn for byen ?( tænker hermed også på THOR bryggeriet) ! Randers skal nok komme igen,men indtil da,må vi ligesom støtte og bakke op !,Ved ikke økonimien,i at drive Kongens ege videre,men hvis det bare kan løbe rundt,syntes jeg i skal satse et par år endnu !
    Vil gerne investere mine (næsten 400000 point,og lidt personlige penge , på at bevare hottellet i randers !

- Bjarne skov jensen - 2013-10-10 18:16 CEST