4-akslet kran/grab V8'er til John Jensen & Søn

Scania har leveret en 4-akslet Scania 580 med V8-motor til vognmandsfirmaet John Jensen og Søn i Auderød. Med købet følger en skræddersyet serviceaftale og en udvidet drivlinedækning, gældende i ti år.

Den nye Scania R 580 8x4*4 er bestilt med henblik på at kunne håndtere en masse alsidige opgaver i lokalområdet og er bl.a. opbygget med en Hiab kran XS 244EP-5-kran, Sawo 326 wirehejs og Nopa pendelad.

Søren Jensen, som ejer firmaet John Jensen og Søn og er selvkørende vognmand, har kun denne ene Scania og er naturligvis meget afhængig af sin lastbil. For at undgå unødige driftstop og udgifter har han derfor tilkøbt en skræddersyet serviceaftale, så lastbilen bliver indkaldt til service baseret på kørselmønster og de driftsdata, som lastbilen sender fra den monterede Communicator-boks. Han har endvidere tilkøbt Scanias udvidede drivline reklamationsret, som gælder i ti år.

Sidst men ikke mindst har Søren Jensen tegnet aftale med Scania om elektronisk og automatisk indsamling og opbevaring af fartskriverdata. Med Scanias system går det hele automatisk, så han hverken skal overføre manuelt eller opbevare de vitale data.

Ansvarlig:

• Salg: Jes Cramer-Petersen, tlf.: +45 91 34 44 54