To nye Scania til L. M. Transport ApS i Ans

Key Account Manager William Madsen fra Scanias Århus-kontor har leveret to nye Scania'er til L. M. Transport ApS i Ans, som udfører transport af alt mellem himmel og jord – lige fra asfalt- og entreprenørkørsel over møbeltransport til kranbiler og medbringer-trucks.

Den grønne - en Scania R 520 LA6X2 - skal køre til og fra Norge, og er derfor udstyret med sikkerhedssystemerne AEB (Advanced Emergency Braking) og LDW (Lane Departure Warning), som anses for at være nogle af de vigtigste systemer til at undgå og begrænse trafikulykker i dag. Endvidere er den udstyret med ACC (Adaptive Cruise Control), som automatisk tilpasser hastigheden og holder afstand til den forankørende. Der er retarder på lastbilen, som også har en original 810 liter tank monteret. Førerhuset er udstyret med Scanias Premium-sæder med velour vinterpakke, som bla. indeholder ekstra isolering af førerhus og thermo-ruder. Sidst men ikke mindst er der tegnet en serviceaftale på lastbilen baseret på Scanias unikke koncept Skræddersyet Service

Den blå lastbil - en R 450 LA6X2 - skal køre med tipsættevogn og betonkanon. Den er valgt pga. 450 hk motorens fremragende dieseløkonomi.

• r 520
  • 450 hk