BC REPAIR RESCUE: hårets frelser, nu endnu stærkere

Pressemeddelelse   •   Jan 04, 2016 14:08 CET

Ballerup januar 2016

BC REPAIR RESCUE: hårets frelser, nu endnu stærkere.

Hvis bare man kunne skrue tiden tilbage! Det kan lade sig gøre med den nye Repair Resque fra Schwarzkopf Professional. Hårsynder som for megen varme, hyppige farvebehandlinger, glatning eller permanent kan omvendes med nye BC REPAIR RESCUE fra Schwarzkopf Professional. Serien reparerer håret indefra på celleniveau ved hjælp af den nye Reversilane og Cell Perfector teknologi. To nye hårfrelsere, S.O.S Elixir og Nutri-Shield Serum er tilføjet BC Repair Resque Serien. Begge produkter forstærker effekten af de andre produkter, og kan kombineres med resten af serien. Dette er endnu et Schwarzkopf Professional produkt, der giver frisøren mulighed for at tilbyde sine kunder en helt skræddersyet hårpleje, der opfylder ethvert hårs unikke behov.

Ønskes: ekstra styrke. Når et hår bliver meget skadet, vil det yderste lag på håret blive groft. Svære skader kan få hårets indre struktur (cortex) til at knække, og skaber hulrum i håret. Resultatet bliver, at håret mister styrke, elasticitet og glans. På dette stadie er hårplejeprodukter, der blot lægger sig på det yderste lag af håret, ikke længere nok. BC Repair Resque går et skridt længere, og genopfylder den indre struktur, hvilket betyder at hårskader, der er opstået i løbet af de seneste 1 til 3 år, kan repareres ved blot én påføring. Ydermere forsegler den nye Reversilane Teknologi de enkelte hårstrå med beskyttelse mod knækkede hår. Håret vil omgående se stærkere ud, og blive repareret med fornyet elasticitet og glans.

De to nye Repair-eksperter har hvert sit anvendelsesområde. BC Repair Resque S.O.S Elixir er en ny intensiv tre-fase behandling, der nærer håret og genskaber hårets indre struktur. Den er designet til at bruges som en plejende balsambehandling efter vask, og kan også bruges som primer inden en intensiv kurbehandling. BC Repair Resque S.O.S Elixir’s Reversilane og Cell Perfector Teknologi med hydrolyseret keratin forvandler selv et særdeles skadet hår til silkebløde lokker.

Den nye BC Repair Resque Nutri-Shield Serum er BC’s første to-fase serum, der genopbygger hårets struktur, mens den giver beskyttelse mod skadelige UV-stråler og temperaturer op til

230°C. Begge disse nye hårfrelsere, samt den nye forbedrede hårplejeserie fra Schwarzkopf Professional skruer tiden tilbage. Hvad enten de bruges som salonbehandling eller som hårpleje i hjemmet, er resultatet et vidunderligt glansfuldt hår, der bliver så sundt og smukt, at man skulle tro at dine stylingsynder aldrig er sket.

BC REPAIR RESCUE fra Schwarzkopf Professional – et overblik:

NY: BC REPAIR RESCUES.O.S Elixir

Forvandler øjeblikkeligt svært skadet hår til silkebløde lokker. Den intensive tre-fase behandling, der skal skylles ud, nærer omgående håret og genskaber den indre struktur i håret.

100 ml 139,- kr

NEW: BC REPAIR RESCUENutri-Shield Serum

Et to-komponent serum, der genfylder hårets indre struktur, mens den samtidig beskytter mod skadelige UV-stråler og temperaturer på op til 230°C. 28+28 ml, 189,- kr

Komplet Plejesystem:

BC REPAIR RESCUEShampoo

Shampoo til normalt til let skadet hår. Renser skånsomt, genfugter og genskaber hårets indre kerne. 250 ml 139,- kr

BC REPAIR RESCUEDeep Nourishing Shampoo

Den ekstra-plejende shampoo til stærkt skadet hår genskaber vitalitet, blødhed og glans. 250 ml, 139,- kr

BC REPAIR RESCUEBi-Phase Spray Conditioner

To-komponent formlen indeholder højkoncentrerede ingredienser, der omgående fremhæver hårets struktur og gør det blødt og glat som silke. 200 ml, 139,- kr.

BC REPAIR RESCUEConditioner

Denne conditioners meget effektive formel forbedrer hårets medgørlighed, og gør håret blankt og sundt. 200 ml, 139,- kr.

BC REPAIR RESCUETreatment

Genopbyggende pleje til let skadet hår. De plejende ingredienser reparerer svage hårstrå udenpå og indeni. 200 ml, 139,- kr.

BC REPAIR RESCUEDeep Nourishing Treatment

En intensiv kur til stærkt skadet hår, der indeholder 25% flere plejende ingredienser end Repair Rescue Treatment. Gør groft håret blødt og glat. 200 ml, 139,- kr

BC REPAIR RESCUESealed Ends

Intensiv creme-serum, der skånsomt forsegler længder og spidser, for at forhindre spaltede spidser. 200 ml, 139,- kr

Henkel driver forretning på verdensplan med førende mærker og teknologier inden for tre forretningsområder: Laundry & Home Care (vaskemidler og husholdning), Beauty Care (skønhedspleje) og Adhesive Technologies (lim, tætning og funktionelle coatings). Virksomheden blev grundlagt i 1876, beskæftiger ca. 50.000 medarbejdere og har en førende global markedsposition inden for såvel forbruger- som industribranchen med kendte mærker såsom Persil, Schwarzkopf og Loctite. I 2014 havde Henkel en omsætning på 16,4 milliarder euro og et justeret driftsresultat på 2,6 milliarder euro. Henkels aktiekapital med fortrinsret er noteret på DAX (det tyske aktieindeks).

PDF-dokument Word-dokument