Dovre undertøy

Pressemeddelelse   •   Apr 09, 2018 09:59 CEST

Dovre ble etablert i 1922 som en liten bedrift med 20 ansatte som spesialiserte seg på undertøy for menn, og har siden vokst til en kjempeaktør på det Norske markedet. Vi har gjennom årenes løp fokusert på å utvikle kvalitetsprodukter, med god passform til menn i alle aldere.

Våre produkter består for det meste av bomull, som er slitesterkt og absorberer svette særdeles godt. Det er derfor perfekt for trening, så vel som daglig bruk. Vi selger også ullprodukter og da benytter vi oss kun av merinoull, et naturprodukt som tilpasser seg brukerens behov. Så enten du trenger undertøy til å bruke under dressen på jobb, eller en bestefarstrøye eller ulltrøye til jaktsesongen, kan du finne gode og behagelige produkter hos oss, vi har noe for en hver mann og enhver livsstil.

I tillegg til komfort, er våre produkter også fri for allergi- og kreftfremkallende stoffer. Vi bruker heller ikke kjemikalier for å stoppe krymp, da dette vil gjøre at produktet ikke lenger er økologisk. Ergo får du et stilig produkt, som er godt for kroppen og godt for planeten. I tillegg tilbyr vi to års garanti på alle våre produkter.

Så dersom du ønsker et stilig, maskulint design, som både innkapsler det gammeldagse og det moderne i en manns hverdag, kombinert med komfort og god passform; fyll undertøysskuffen med kvalitet fra Dovre.