Har du overvejet et sprogkursus?

Pressemeddelelse   •   Mar 13, 2018 11:08 CET

Samfundet kræver i dag, at man kan forskellige sprog og på grund af det globaliserede samfund, er det ofte et krav at man mestre et andet sprog end ens modersmål. Hvis du netop er flyttet til Danmark er det derfor en god ide at kunne det danske sprog. Her kommer Virksomhedsskolen ind i billedet. Virksomheden har sprogkurser i både Århus og København, hvor du har mulighed for at følge et engelskkursus eller danskkursus.

Ønsker du at blive bedre til et sprog? Det kan både være til dansk, hvis du næsten lige er kommet til landet eller engelsk, hvis du ønsker at være mere international. Hos Virksomhedsskolen tilbyder de sprogkurser i næsten alle tænkelige sprog, så der er med garanti et sprogkursus, der passer til dig og dit behov. Når du er på et kursus, så er alle på næsten samme niveau og har samme udgangspunkt. Det gør det ofte nemmere, hvis du har nogle at spare med i løbet af undervisningen.

Det kan være svært at mestre et nyt sprog, og derfor kan det godt betale sig at melde sig på et kursus, hvor der er en god, kompetent underviser, der er vant til at lære fra dig. Når man har en god og engageret underviser, er det ofte nemmere at blive motiveret til at lære sproget. Man får derfor mest ud af det i sidste ende.

Virksomhedsskolen har kurser i København og Århus, hvor en af virksomhedens dygtige undervisere står klar til at undervise dig og udvikle dit sprogtalent. Underviserne er meget tålmodige og kender gode tricks, hvis du har svært ved sproget. Virksomhedsskolen har mere end 30 års erfaring med sprogtræning i erhvervslivet og den offentlige sektor, hvilket kan ses i kursernes kvalitet. De mange instruktører er alle talentfulde og har en relevant videregående sproguddannelse bag sig.