Klar inkassosagerne direkte fra iPhonen

Pressemeddelelse   •   Mar 23, 2018 10:13 CET

Når du skal have en sag til inkasso, er det en god ide at få hjælp udefra. En inkassosag kan ofte tage mange af dine ressourcer, og her kommer Mack & Partnere ind i billedet. De kan give værdifuld hjælp til din inkassosag og sikre dig, at du kommer bedst muligt i mål.

Rykker, skylderklæring og inkasso. Der er desværre mange der oplever ikke at få de penge, som de er berettiget til. Derfor bliver sagerne sendt til inkasso, og det kan være meget tidskrævende i sidste ende. Det er unødig tid, der kunne være brugt meget bedre i sidste ende. Sommetider kan det også dreje sig om flere sager, som du skal holde styr på og sørge for bliver behandlet. Mangler vælger derfor at få hjælp til inddrivelse af gæld og inkassosagerne.

Nem Onlineløsning og mobiladgang

Inkasso kan derfor i nogle tilfælde være den eneste løsning, hvis man ønsker at ende sagen. Et besøg af inkasso kan give de fleste ondt i maven, men det kan sommetider være den eneste løsning for at få det beløb man er berettiget.

Hvis du vælger at anvende Mack & Partnere får du én samlet løsning. Her er det muligt at få et ubegrænset antal sager til inkasso. Mack & Partnere taget intet oprettelsesgebyr og du er sikker på at få fagligt dygtige jurister, der har stor erfaring med din inkassosag.

For at gøre det endnu nemmere for dig, har Maack & Partnere lavet en app, der giver et godt overblik over dine sager. Her kan du få et overblik over hvilke kunder, der er registeret i RKI, en status og sagshistorik og du kan oprette nye sager direkte fra din iPhone eller iPad ved at bruge fakturaskanneren.

Applikationen sørger for at holde dig opdateret og du får en notifikation når en ny sag, ny status eller ny RKI-kunde oprettes. Det er med til at fjerne noget af presset og sikre dig, at du holder overblikket hele tiden. Du undgår telefon kø og unødigt tidsspilde og du kan sågar chatte online med din inkassosagsbehandler.