Demodebut i nyt samarbejde!

Pressemeddelelse   •   Okt 12, 2016 09:08 CEST

Väderstad Swift 560 med John Deere 7310R

Den 6. oktober 2016 var en historisk dag i det nye samarbejde mellem Väderstad ApS og Semler Agro A/S.

Ved Ecoadvices fokusdag om rodukrudtsbekæmpelse ved Karise viste Väderstad Swift 560, trukket af John Deere 7310R, sin unikke evne til at lave fuld gennemskæring i 10 cm dybde. En flot start på et samarbejde vi alle forventer os meget af, og som vi er sikre på vil være en gevinst for alle professionelle landmænd.

Optimal service og support er nøglen til succes, og med den nye forhandlerstruktur, har vi 100% fokus på Väderstad og er klar til at yde markedets bedste support, både hvad angår salg, service og reservedele.

Inden længe er de første af i alt seks landsdækkende, dedikerede Väderstad servicevogne klar til at rulle på landevejene og servicere såvel eksisterende, som nye Väderstad kunder, uanset hvilket traktormærke der trækker maskinen og uanset hvor i landet kunderne bor!

Selv har Väderstad ApS udvidet servicestaben og er fra 1. november klar med tre serviceteknikere, som i samarbejde med de nye kolleger ved Semler Agro A/S vil yde de danske landmænd markedets bedste support.

Semler Agro er en del af Semler Gruppen - Semler Agro er Danmarks største John Deere forhandler.