Maskiner under Broen

Pressemeddelelse   •   Aug 19, 2016 11:07 CEST

John Deere udstiller på Maskiner under Broen

Maskiner under Broen er en ny grøn maskinmesse som afholdes 24. og 25. august 2016. Messen holdes på arealet under Lillebæltsbroen på den fynske side. Maskiner under Broen arrangeres af Maskinleverandørerne Park, Vej & Anlæg.

Messen henvender sig primært til kommuner, materialegårde , boligselskaber, institutioner, anlægsgartnere, entreprenør, maskinstationer, kirkegårde, mv.

Du finder os på stand 13.3, hvor vi vil vise et bredt udvalg af John Deere maskiner til professionelle.

Gator-familien er netop blevet udvidet med den nye model XUV590i og vil for første gang kunne opleves her på messen. Denne terrængående XUV transporter har høj kørehastighed og servostyring med sublim kørekomfort og manøvredygtighed. Den kraftige 2-cylindrede motor og uafhængig affjedring på alle 4 hjul gør udfordrende terræn til en leg.

Desuden vil et udvalg af frontklippere samt vor brede serie af Zero-Turn klippere ligeledes være at finde under Broen. Alle modeller har styrken til at klare de mest krævende opgaver.

Og til den kommende vintertjeneste præsenterer vi vore super populære Snowfox modeller .

På gensyn under broen på den gule og grønne stand.

Print din gratis billet her.

Semler Agro er en del af Semler Gruppen - Semler Agro er Danmarks største John Deere forhandler.

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.