Semler Agro – ændring i ledelsen

Pressemeddelelse   •   Sep 07, 2016 09:25 CEST

Semler Agro A/S

Bestyrelsen i Semler Agro har d.d. aftalt med direktør Carsten Greiffenberg, at han fratræder sin stilling. Carsten Greiffenberg har spillet en central og vigtig rolle i den administrative overtagelse af en række John Deere forretninger, men Carsten ser ikke sig selv som en del af den driftsmæssige side i forhold til den landsdækkende opgave, der ligger foran. Carsten har derfor ønsket at søge nye udfordringer.

Vi takker Carsten Greiffenberg for den store indsats, og ønsker ham held og lykke fremover.

Pr. d.d. indtræder bestyrelsesmedlem Kim Skovgaard Rasmussen som adm. direktør, og samtidig indtræder salgsdirektør Lars Frederik Henningsen i direktionen, som herefter varetager den overordnede ledelse af Semler Agro.

Venlig hilsen,

Direktionen Semler Agro A/S

Brøndby d. 6. september 2016

Eventuelle spørgsmål bedes rettet direkte til adm. direktør Kim Skovgaard Rasmussen 21 43 56 41 eller salgsdirektør Lars Frederik Henningsen 24 90 26 12.

Semler Agro er en del af Semler Gruppen - Semler Agro er Danmarks største John Deere forhandler.

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.