Ekstrem stille støvsugning med Siemens silencePower

Pressemeddelelse   •   Nov 07, 2011 11:24 CET

Siemens er kendt for sine exceptionelle kraftfulde støvsugere, som giver et enestående resultat. Nu lanceres Q 4.0 silencePower, som er udstyret med den nye teknologi activeSound control, der gør den til Siemens mest støjsvage støvsuger nogensinde.

Normalt har støvsugere med kraftig sugeevne et højere lydniveau, men med Siemens activeSound control kan du nu støvsuge i fred og ro, uden at gå på kompromis med resultatet. Med denne nye højteknologiske støvsuger bliver rengøringen ekstrem effektiv, og du kan uden problemer lytte til musik eller tale med folk omkring dig, mens du støvsuger. Med den støjsvage støvsuger kan rengøringen også foregå en stille søndag morgen uden at forstyrre resten af familien eller når børnene tager en eftermiddagslur.

Stilhed og styrke

Siemens silencePowers lave lydniveau på bare 70 dB (A) skyldes en særlig antivibrationsmotor, en stille luftgennemstrømning og en specielt udviklet lydisolering. Støvsugeren er med 2100 W stadig utrolig kraftfuld og den ekstra store diameter ved støvsugerslangens åbning giver særlig stor sugeevne.

Smart og stilrent design

Siemens silencePower findes i tre forskellige modeller i farverne hvid, sølv og sort. Støvsugeren har en volumen på hele 5 liter, hvilket er betydeligt mere end mange tilsvarende modeller. Dermed skal støvsugerposen ikke udskiftes så tit.

Q 4.0 silencePower findes nu i udvalgte butikker under produktnumrene VSQ4G2131 (sort), VSQ4G2132 (silver) og VSQ4G2130 (hvid).

Nærmeste forhandlernummer: tlf. 44 898525.

Vejledende pris:

Fra 1699,00 kr.

Billedmateriale

Billeder til pressemeddelelsen kan downloades fra Siemens billedarkiv: ww.siemens-home.dk/billedarkiv

Billednummer: 4971, 5010, 5024, 5039.

Dorrit Axel, Siemens Danmark, tlf.: 44 89 85 16, e-mail: dorrit.axel@bshg.com

Helle Jakobsen, Star PR Group, tlf.: 7211 2140, e-mail: helle.jakobsen@starprgroup.com