Støvsugeren med verdens bedste luftgennemstrømning

Pressemeddelelse   •   Nov 01, 2010 09:31 CET

Siemens Z6.0 Extreme Power er i en klasse for sig. Ingen anden støvsuger kan måle sig med den, fordi den rekordhøje luftgennemstrømning fjerner støv i dit hjem utrolig hurtigt og effektivt. Her er en støvsuger for dig, som vil have det bedste, både når det gælder funktion og design.

Extreme Power har den bedste luftgennemstrømning i verden, og gør derfor rent på en ekstremt hurtig og effektiv måde. Den høje effektivitet betyder, at du ikke behøver lægge så meget tid i den daglige rengøring. Det flotte, stilrene design er desuden en fryd for øjet.

Suger og filtrerer 50 liter luft pr. sekund

Med en højhastigheds motor, en højt udviklet kompressorteknologi og forbedrede rotorblade, gør Siemens nye støvsuger bedre rent end nogen anden i verden. Det er især den høje luftgennem-strømning der giver de fremragende resultater. Siemens Extreme Power Edition kommer i to forskellige modeller, en med 5-liters støvpose, og en mindre model med plads til 4 liter.

Lækkert design med lækre detaljer

Extreme Power har fantastisk fleksibilitet takket være hjul, der ruller let og skånsomt henover gulvet, uden at efterlade ridser eller sætte sig fast. Støvsugeren har også et lydoptimeret mundstykke, som gør rengøringen nærmest lydløs, og et vaskbart filter, der sikrer god hygiejne. Derfor er støvsugeren perfekt til eksempelvis børnefamilier og allergikere. Et ekstra plus er den elektroniske indikator, som signalerer, når det er tid til at skifte støvsugerpose.

Extreme Power kommer i farven titanium, en moderne og stilren nuance, som passer til selv det mest kræsne designerhjem.

For mere information om Siemens Extreme Power Edition, se www.siemens-home.dk

Vejledende pris:

Siemens Z6.0 Extreme Power VS Z6XTRM, 5 liter: 2599 kr.

Siemens Z6.0 Extreme Power VS Z3XTRM, 4 liter: 1499 kr.

Billeder kan downloades fra Siemens billedarkiv: www.siemens-home.dk under “Billedarkiv”,

billednummer: 4704, 4705.

BSH Hvidevarer AB (Nordeuropa), som markedsfører Siemens, Bosch og Gaggenau, blev grundlagt i 1997 og findes i dag i Sverige, Norge, Danmark, Finland og de baltiske lande. BSH indgår i Bosch and Siemens Home Appliances Group, et af verdens førende firmaer i hvidevarebranchen. Omsætningen i Norden var i 2008 på 3,6 mill. kr. og i 2009 lå den på 3,4 mill. kr.