Stor interesse for S&P håndbogen

Der var kø ved S&Ps stand på Vejforum, den 5. og 6. december på Nyborg Strand. Årsagen var, at S&P uddelte deres nye "Asfaltarmeringshåndbog". Der var åbenlys og stor interesse for bogen fra både Asfaltindustrien, kommunale og startlige myndigheder og entreprenør- og rådgiverbranchen.

Klavs Olsen, den ene af de to forfattere bag bogen, var begejstret for den store interesse, bogen skabte: "Det er jo virkelig fantastisk at opleve, at vores bog bliver godt modtaget i branchen. Det er en nødvendig bog, som vi håber skaber endnu mere interesse for armering af asfalt i Danmark"

Morten Frost Kamphøvener, den anden af forfatterne bag bogen, forklarer: "Det er en bog vi har haft planer om i et stykke tid. Vi har jo desuden planer om at udgive en version 2, inden længe, med flere underbyggende cases og beregningsgrundlag for armering af asfalt".

• Bygning, ejendom

S&P tilhører Simpson Manufacturing Co., Inc.

Simpson Strong-Tie er verdens førende producent af bygningsbeslag. Vi udvikler, tester og fremstiller flere beslag end nogen anden producent indenfor branchen. I Danmark produceres beslagene på produktionsanlægget i Boulstrup, tidligere kendt under navnet BMF Bygningsbeslag A/S. Her har man i mere end 60 år udviklet og produceret bygningsbeslag af højeste kvalitet til den danske byggebranche.

Frederik Lindgaard

Pressekontakt Marketing Manager (+45) 8781 7470