Fifty Shades of Grey: Danske mænd vil være som Mr. Grey i sengen

Danske kvinder drømte om at få Mr. Grey med i dobbeltsengen - nu har de fået ham!

Nye tal fra Danmarks største erotiske webshop, Sinful.dk, viser at det er langtfra kun de danske kvinder der er vilde efter at udleve de frække scener fra »Fifty Shades of Grey« trilogien. De danske mænd går nemlig Mr. Grey i bedene.

“Generelt har vi en fordeling der viser at lige mange kvinder og mænd benytter det sexlegetøj der bliver købt i vores shop. Men vores seneste data afslører at de danske mænd for alvor er blevet smittet af den fængslende »Fifty Shades of Grey« feber” - siger Mathilde Mackowski der er ekspert i danskernes forbrug af sexlegetøj og medejer af Sinful.dk.

Salget af sexlegetøj fra den den officielle »Fifty Shades of Grey« kollektion, viser nemlig at mændene står for hele 62 procent af alle disse indkøb.

“Enten har de danske kvinders fantasier om at blive “taget” af deres mænd virkeligt givet pote, eller også har det vist sig at der iblandt de danske mænd er en noget større »Fifty Shades of Grey« fanskare end hidtil antaget” - siger Mathilde Mackowski.

Den populære TV sexolog Jakob Olrik, jubler over at de danske mænd får hårene på brystet frem. Han mener at danske kvinder i lang tid har haft styringen på alt, både i og uden for hjemmet.

“Kvinderne har bestemt hvor skabet skulle stå og de har sågar holdt styr på mandens påklædning, hans sundhed og hans kalender. Jeg tror det er yderst sundt at vi danske mænd viser vores indre gorillamand frem og forfører vores kvinde. Det er tydeligt at det er det kvinderne har efterspurgt” - udtaler Olrik.

Og i morgen går det for alvor løs i de danske biografer, når filmatiseringen af bind et i den erotiskebestseller trilogi »Fifty Shades of Grey« har Danmarkspremiere.

Bonus info:

• Kunder der køber sexlegetøj fra den officielle »Fifty Shades of Grey« sexlegetøjsserie køber i gennemsnit for 40 procent mere pr. ordre, end folk der ikke køber »Fifty Shades of Grey« produkter.
  • Det er oftere førstegangskøbere der slår sig løs med den officielle sexlegetøjsserie.
  • De kvinder der køber »Fifty Shades of Grey« sexlegetøj, vælger oftest de blide produkter som en mini g-spot vibrator, bækkenbundskugler og en klitorisvibrator. Mændene køber mere kinky produkter som piske, paddles, håndjern og bondage sæt.

Ovenstående tal er baseret på 20.000 ordrer fra de seneste 3 måneder.

Kort info om »Fifty Shades of Grey«:

Bogserien »Fifty Shades of Grey« har fået kvindelige læsere i hele verden til at fantasere og drømme sig væk i favnen på den dominerende og dybt forførende mandlige hovedrolle, Christian Grey. Hans karismatiske og mørke sexlyst mixet med de kærlige og betænksomme berøringer og ord har fået flere kvinder til at udtale sig om at Mr. Grey er tæt på at være den perfekte mand.

• Detailhandel

• jakob olrik