Her er årets frækkeste tendenser fra USAs største sexmesse

For få dage siden løb USAs største sexmesse, The ANME Show, af stablen i L.A, og Mathilde Mackowski, medstifter af Skandinaviens største erotiske webshop, Sinful.dk, har været et smut i Californien for at tage temperaturen på de hotteste tendenser og nyheder fra verdens førende producenter af sexlegetøj. Her var der både gensyn med gode, gamle klassikere i nye klæder og spritnye, innovative produkter fyldt med endnu mere liret teknologi og interaktive funktioner.

Her er, hvad Mathilde Mackowski spår vil hitte i de danske soveværelser i de kommende år - og vi kan roligt afsløre, at der er masser at glæde sig til for både singler og par af begge køn.

Større fokus på intimitet og kvalitetstid

De sidste par år har sex- og samlivs spil været voldsomt populære i hele verden. Især det erotiske brætspil Monogamy, der indeholder sjove, spændende og frække udfordringer, som giver par mulighed for at opdage helt nye sider af hinanden, har været en bestseller - også i Norden. Og den trend ser ud til at fortsætte:

"Parspil er så oppe tiden, at mange af de store, internationale producenter er begyndt at kigge i vores retning og lancere udgaver på lokale sprog”, fortæller Mathilde Mackowski, og forklarer, at den generelle samfundsudvikling, hvor der er så meget fokus på karriere og higen efter det ‘perfekte’, får par til at søge det nære, rykke tættere sammen og prioritere kærlighed og intimitet højere end hidtil.

“Nu, hvor Monogamy endelig er kommet i en dansk version, er der virkelig dømt hygge og kvalitetstid - både af den romantiske og sexede slags”, forsikrer hun og tilføjer, at Sinful har sikret sig retten som eneforhandler af den dansksprogede udgave.

Womanizer-feberen raser

Kvalitetstid er der i dén grad også udsigt til for kvinderne. Verdens mest hotte og hypede brand inden for sexlegetøj, Womanizer, har nemlig skabt en nyere, bedre og endnu vildere udgave af den forgudede stimulator, der med sin unikke teknologi summer, puster og suger dig til dybe klitorisorgasmer. Womanizer Premium Klitoris Stimulator, der kommer i tre stilfulde farver, har allerede høstet den ene femstjernede anmeldelse efter den anden, og med sin nye Smart Silence og Autopilot teknologi vil den uden tvivl vække vild begejstring, forudser Mathilde Mackowski:

“Womanizer er kommet for at blive, og de bliver bare ved med at revolutionere produkter til kvindelig nydelse. Deres patenterede Pleasure Wave Technology er et level up på klitorisorgasmer, og den helt nye Premium version er en vaskeægte vinder. Bare spørg den mand, der ringede til Mads og Monopolet, fordi hans kæreste var så glad for sin Womanizer”.

Dugfriske tal fra Sinfuls webshop viser, at der blot i løbet af den seneste måned har været over 24.233 søgninger efter et Womanizer produkt - en tendens, som har været stødt stigende det seneste år, og som Mathilde Mackowski forventer kommer til at accelerere voldsomt efter lanceringen af nye Premium.

“Vi oplever det, jeg næsten vil kalde en decideret Womanizer-feber”.

Realistisk sex gør comeback

Mens kvinderne kan se frem til at blive forkælet af den nyeste teknologi, kan mændene glæde sig til at blive stimuleret af realistiske produkter, der giver realistisk feedback.

“Kunderne efterspørger i stigende grad sexlegetøj, som er mere naturtro. De vil have bløde, detaljerede og fleksible produkter i høj kvalitet - og gerne med interaktive funktioner, der giver dem oplevelsen af nærhed og ‘rigtig’ sex”, forklarer Mathilde Mackowski.

Den udvikling er heller ikke gået ubemærket hen på Sinful.dk. Alene fra maj til juli i år, er salget af realistisk sexlegetøj nemlig intet mindre end fordoblet.

Derfor var det også det amerikanske brand Pipedream, som ifølge Sinful medstifteren stod for en af årets mest interessante og bemærkelsesværdige nyheder på messen. Fuck Me Silly Dirty Talk Interaktiv Numse er en talende bagdel med silkebløde fanta-flesh baller, to realistiske indgange og hang til kærlige klask. Fuck Me Silly Dirty Talk kvitterer gavmildt med pirrende vibrationer, højlydte suk og ‘opmuntrende’ ord, når du har sex med hende. Og jo hårdere og hurtigere du tager hende, desto mere lystfuld og intens bliver hun. Den livagtige numse er det perfekte stykke legetøj til manden, der tænder på kinky, verbalt modspil, og som bonus er hun designet i en størrelse, der både gør hende nem at opbevare og tage med i en taske eller kuffert.

“Produkter, der føles som og ligner den ægte vare, har gjort et massivt comeback, men det er helt nyt, at mænd har mulighed for at blive stimuleret med lyd også. Jeg tør godt at garantere, at danskerne går et rigtig spændende og sexet efterår i møde”, slutter Mathilde Mackowski.

Se eller download billederne af de spændende nyheder fra The ANME Show her.

Om Sinful:

• Sinful er den største online sexshop i Skandinavien
  • Virksomheden blev stiftet i 2008 af Mathilde Mackowski og Tonny Andersen og tæller i dag over 80 medarbejdere
  • Sinful har foruden prisen som “Bedste eksport-case” 2018 også modtaget E-handelsprisen “Årets E-ner” i 2017 og tre Gazellepriser i 2015, 2016 og 2017

• Erhverv

• 2018