SKODA KAROQ

Topudstyret ŠKODA KAROQ koster fra 319.000 kr.

Når ŠKODA KAROQ bliver introduceret i Danmark i februar, er det med det højeste udstyrsniveau, Style. Således får man en stor og rummelig SUV med masser af komfortudstyr og smarte assistentsystemer til en pris fra 319.000 kr.

Udstyrslisten med standardudstyr er ekstra lang, når ŠKODA KAROQ får danmarkspremiere i februar. Den bliver nemlig introduceret med det højeste udstyrsniveau, Style. Så fra 319.000 kr. får man en stor og rummelig SUV med et bagagerum på 521/1.630 liter og stort set alt i udstyr. Og det er vel at mærke den nyeste generation af komfort- og sikkerhedsudstyr, som giver glæde i hverdagen og tryghed i trafikken.

F.eks. har ŠKODA KAROQ Style både en dynamisk fartpilot, som automatisk holder afstand til forankørende, og en vejbaneassistent, som griber ind, hvis man uforvarende er ved at forlade vejbanen. Desuden har KAROQ en frontassistent med udvidet fodgængerbeskyttelse, hvilket er en af årsagerne til, at KAROQ har opnået de maksimale fem stjerner hos Euro NCAP for sin sikkerhed.

Masser af LED-lys

Det effektive, energibesparende og flotte LED-lys er nærmest et tema i sig selv. Således har kabinen en LED-pakke med bl.a. LED-lys i panelerne, og der LED-baglygter, LED-tågeforlygter med drejelys samt fuld LED-forlygter med tilpasning af lyset til kørselsforholdene. I den forbindelse har ŠKODA KAROQ Style – også en fjernlysassistent, der blænder automatisk ned og op for det lange lys, når man møder en modkørende.

Den lange udstyrsliste fortsætter med bl.a. nøglefri betjening, parkeringssensor bag, klimaanlæg med to zoner, træthedsregistrering, 18’’ Braga-alufælge og et Bolero-infotainmentsystem med Apple CarPlay, DAB-radio, otte højttalere, Bluetooth samt et multifunktionsrat til at styre det hele uden at fjerne hænderne fra rattet. Førerens smartphone har i den forbindelse sin egen plads i en praktisk phonebox, som forstærker antennesignalet.

4x4 med mulighed for offroad-funktion

Det omfattende standardudstyr kan suppleres med innovativt ekstraudstyr. Med ŠKODA Connect i tre år til 6.100 kr. skal man bare trykke på en knap i loftet for at komme i kontakt med ŠKODA Vejhjælp eller et call center, mens det tilhørende Care Connect forbinder KAROQ med en app på smartphonen, hvor man bl.a. kan tjekke, om bilen er låst, hvor den er parkeret, og om den overskrider en forudindstillet hastighedsgrænse. Det praktiske VarioFlex-bagsædesystem til 6.500 kr. giver mulighed for, at de tre bagsædepladser kan indstilles individuelt eller tages helt ud, ligesom det store bagagerum bliver ekstra nemt at tilgå med en el-bagklap til 6.900 kr. For kun 5.000 kr. får man et Amundsen-navigationsanlæg, mens varme i rattet – der er dejligt på denne årstid – koster 3.100 kr.

Med 4x4 kommer KAROQ frem i terræn, hvor andre biler må give op, ligesom offroad-funktionen, der er ekstraudstyr til 2.900 kr., får SUV'en trygt op og ned ad af stejle op- og nedkørsler.

Priser fra 319.000 kr.

Som nævnt starter priserne ved 319.000 kr., og det er med en 1.0 TSI-benzinmotor med 115 hk. Den større 1.5 TSI ACT 150 hk med automatisk cylinderfrakobling koster 337.000 kr. Ligeledes er der to dieselmotorer at vælge imellem ved introduktionen i februar: 1.6 TDI 115 hk til 339.000 kr. og 2.0 TDI 150 hk med 4x4 til 385.000 kr. Alle motorer fås med et 7-trins DSG-automatgear, hvilket koster 20.000 kr.

Læs mere om standardudstyr, ekstraudstyr og priser på skoda.dk

SKODA har over 110 års tradition for bilproduktion og har oplevet en fantastisk vækst de seneste år.

Vores modeller er alle særligt målrettet familiernes behov, og modeller som Fabia, Octavia og Superb er alle blandt de mest rummelige biler i deres respektive klasser.

Derudover udgøres modelprogrammet af microbilen Citigo, mellemklassemodellerne Rapid Hatchback og Rapid Spaceback, samt Karoq og Kodiaq, der begge tilhører SUV klassen.

SKODAs DNA er rummelighed, kvalitet for pengene, og det dynamiske design, som er inspireret af tjekkisk glaskunst. Omkostningerne ved at eje og køre en SKODA ligger på et lavt niveau, og SKODA er blandt de bilmærker, der holder restværdien bedst.

SKODA står for ”Clever ideas since 1895”, også kaldet Simply Clever.

I SKODA har vi kontinuerligt fokus på at forbedre kundetilfredsheden og arbejder altid på at opfylde kundens behov.

Besøg SKODA Danmark på www.skoda.dk