Børnenes Dag bliver nu endnu mere attraktiv hos Skoringen i Frederikshavn

Pressemeddelelse   •   Aug 30, 2019 10:30 CEST

Butikschef Tina Andersen (th) og hendes butiksassistent Sanne samt resten af personalet glæder sig til at tage imod kunderne på Børnenes Dag og præsentere dem for det nye tiltag.

Må først offentliggøres fra lørdag d. 31.08.19

Traditionen tro hilser Skoringen på Danmarksgade efteråret velkommen med Børnenes Dag, som starter torsdag den 5. september. Børnenes Dag er en eftertragtet begivenhed hos børnefamilierne i Frederikshavn, og dette efterår bliver med garanti ingen undtagelse. På baggrund af flere kundeønsker har Skoringen nemlig valgt at tilpasse sin populære kampagne, så den nu er langt mere fleksibel til gavn for kunderne.

Børnenes Dag forløber traditionen tro over tre dage og byder som altid på fest, farver og gode tilbud i butikken på Danmarksgade. Men dette efterår tager Børnenes Dag en ny drejning. Skokæden har nemlig valgt at ændre kampagnetilbuddet, der som bekendt er omdrejningspunktet for Børnenes Dag, så kunden nu har nemmere ved selv at sammensætte sit indkøb og stadig opnå store besparelser.

Hos Skoringen på Danmarksgade er man spændt på at præsentere kunderne for det nye tiltag.

Vi ved, at Børnenes Dag er noget rigtig mange af vores kunder efterspørger og ser frem til. Så det er altid et stort tilløbsstykke her i butikken. Med vores nye tiltag er tilbuddet blevet endnu mere fleksibelt for kunderne, så jeg er sikker på, at det bliver taget godt imod. Flere køber jo 3-5 par på én gang, og det er jo fedt, at det de nu har nemmere ved selv at sammensætte købet og samtidig opnå store rabatter,” fortæller butikschef Tina Andersen.

Hvor tilbuddet på Børnenes Dag tidligere hed to par for ét pars pris, opnår kunden nu i stedet rabat pr. par og kan dermed selv skalere op og ned efter kundens reelle behov. Ved køb af tre eller flere par af de udvalgte modeller får kunden alle par til halv pris.

Men det er ikke kun ekstra gode tilbud, som butikken byder på i forbindelse med Børnenes Dag. Der er også forberedt forskellige børneaktiviteter, så det lige bliver lidt sjovere at handle sko.

”Børnenes Dag er en festdag, og derfor gør vi altid lidt ekstra ud af oplevelsen for børnene med masser af balloner rundt om i butikken. Vi byder også på popcorn og stiller et tegnebord til rådighed, så de skiftevis kan tegne og prøve sko. Så vi er klar og glæder os til at hilse på de mange børn og forældre, der kommer forbi,” smiler en glad og forventningsfuld butikschef.

Børnenes Dag starter i butikken og på Skoringens webshop torsdag den 5. september kl. 8.00 og slutter lørdag den 7. september kl. 14.00. Tilbuddet gælder på et stort udvalg af sæsonens børnemodeller, heriblandt nogle af de populære mærker som Ecco, Skofus og Skechers, hvor kunden ved køb af et par får 30%, ved køb af to par 40% på begge par, og ved køb af tre eller flere par får 50% på alle par.

For yderligere information, kontakt venligst butikschef Tina Andersen på 62 26 43 90.

Om Skoringen i Frederikshavn

Skoringens butik på Danmarksgade 65 i Frederikshavn ejes og ledes af butikschef Tina Andersen, som har arbejdet i butikken i 4 år. Med et bredt sortiment bestående af både mærkevaresko, modesko og kædens egne kvalitetsmærker, rådgiver og servicerer Tina Andersen og hendes seks ansatte hver dag de mange lokale kunder, som besøger butikken på Danmarksgade.

Om Børnenes Dag i Skoringen

Børnenes dag foregår i alle Skoringens butikker og på webshoppen fra torsdag den 5. september til og med lørdag den 7. september. På et stort udvalg af sæsonens børnemodeller, heriblandt nogle af de populære mærker som Ecco, Skofus og Skechers, får kunden ved køb af et par 30%, ved køb af to par 40% på begge par og ved køb af tre par 50% på alle par.