SMEG STRÅLER PÅ GOOD DESIGN AWARDS 2014

Dette år har den samlede jury ved Chicago Athenaeum Museum for Arkitektur och Design – en af de mest indflydelsesrige instutioner i USA – og European Centrum for Arkitektur, Kunst, Design og Urbana Studier, tilegnet Smeg et antal Good Design Awards.

Good Design Award er et internationelt anerkendt pris banebrydende produkter indenfor industrielt design. Good Design Award har siden 1950 været en af de mest prestigefyldte priser indenfor design, innovation og æstetik.

I 2014, fik fem af Smegs produkter anerkendelse:Conceptkogepladen med fuglemotiv, som er designet af arkitekten Guido Canali og det 45 cm brede vinkøleskab, begge fra den nye serie Dolce Stil Novo, køkkenmaskinen, blenderen og brødristeren fra fra vores småels serie, skabt sammen med arkitekterne Matteo Bazzicalupo og Raffaella Mangiarotti fra Italien design studio, deepdesign, og serien med 90 cm Victoria komfur, som alle matcher Smegs tidløse stil og elegance perfekt.

” Denne nye prissamling er meget velkommen og værdsat, siger Vittorio Bertazzoni, CEO på Smeg. 2014 var en af det mest produktive år i firmaets historie og Good Design Awards 2014 er et bevis for os på den høje agtelse det internationelle designersamfund holder for Smeg, som et symbol for Italiensk stil og fortræffelighed”

SMEG STRÅLER PÅ GOOD DESIGN AWARDS 2014 3 | Smeg DK

SMEG STRÅLER PÅ GOOD DESIGN AWARDS 2014 4 | Smeg DK