Statens Serum Institut vælger Public 360° fra Software Innovation

Statens Serum Institut (SSI), som er en statsvirksomhed under Ministeriet for Sundhed- og Forebyggelse, har valgt Software Innovation som deres kommende leverandør af ESDH-løsningen Public 360°. Løsningen skal benyttes af 800 brugere i SSI indenfor international forsknings-, produktions- og servicevirksomhed.

”Med Public 360° opnår SSI understøttelse af organisationens arbejdsprocesser. SSI har lagt vægt på, at der er tale om en velfungerende og velafprøvet standardløsning, som samtidig sikrer fuld udnyttelse af mulighederne i Microsoft-platformen. Løsningen giver endvidere SSI en enkel platform til integration med SSI´s øvrige fagsystemer.” udtaler Ole Allin Jensen, Statens Serum Institut

”Statens Serum Instituts valg af Software Innovation som sin ESDH-leverandør betyder meget for os. Det bekræfter nok en gang, at virksomheder ser den unikke værdi vi tilfører SharePoint og vigtigheden af at anskaffe én komplet og integreret platform for informations- og dokumenthåndtering”, udtaler Torben Winther Kristensen, Country Manager i Software Innovation.

Ved at SSI vælger Public 360° som er bygget på SharePoint, skabes en række fordele som bedre videndeling, effektive arbejdsprocesser og ikke mindst en bedre udnyttelse af den eksisterende SharePoint investering. Jeg ser meget frem til vores forsatte gode samarbejde med Statens Serum Institut”, understreger Torben Winther Kristensen.

Country Manager Torben Winther Kristensen, Software Innovation

Telefon +45 45 58 88 88

• Sundhed, sundhedsvæsen, lægemidler

• dokumenthåndtering
  • esdh
  • it
  • software innovation
  • torben winther kristensen
  • statens serum institut

Om Software Innovation

Software Innovation er med sine 300 ansatte en af Nordens førende softwarevirksomheder. Vi hjælper organisationer og virksomheder med at styre, håndtere og dele dokumenter, sager og projekter. Med mere end 25 års erfaring og kompetence på området arbejder vi målrettet med at levere fremtidssikrede, fleksible og brugervenlige løsninger, som sikrer virksomhedskontrol og bedre service for kunder, leverandører og borgere i private og offentlige virksomheder. Vores standardløsning og ydelser er bygget på Microsoft SharePoint og Office - markedsledende platforme for samarbejde.