Mød FDR-X3000R – et nyt, overlegent 4K Action Cam fra Sony

Lav videoer, som du er stolt af at dele

• Kompakt[1] 4K[2]FDR-X3000R Action Cam med Balanced Optical SteadyShot™ (B.O.SS) billedstabilisering – selv ved 4K- og

højhastighedsoptagelser

• Ny ”8.2 megapixel[3] Exmor R™ CMOS-sensor af type 1/2.5” med større pixels designet til 16:9 videoformat og BIONZ XTM-processor, der sikrer fuld udlæsning af pixel uden pixel binning
  • Ny ZEISS Tessar® vidvinkelobjektiv for mere naturlig billedreproduktion og betydeligt reduceret forvrængning

• Intuitiv betjening, fuld kontrol af optagelser og tænd/sluk-indstillinger med ny Live-View Remote[4] i anvendeligt og monterbart design

• Vandtæt helt ned til 60 meter med medfølgende undervandshus (MPK-UWH1)

• Optagelse af 4K time-lapse film[5] i høj kvalitet

Sony lancerer i dag et nyt 4K Action Cam, som samler al billedekspertise fra Sony for at levere en suveræn video-oplevelse, så du stolt kan dele, gemme og vise dine film til fremtidige generationer. Det nye kompakte 4K FDR-X3000R Action Cam indeholder et væld af teknologier som aldrig før er set i et point-of-view-kamera. Det inkluderer den nye, patenterede B.O.SS-teknologi fra Sony, som for første gang er blevet tilpasset til brug i Action Cam.

FDR-X3000R er designet med den virkelige verdens skiftende behov i tankerne, og med tilføjelsen af B.O.SS-teknologien behøver du ikke at bekymre dig om rystede videooptagelser – du skal blot fokusere på den aktivitet, du er i gang med. FDR-X3000R kan monteres på en cykel eller en bil, eller blive holdt i hånden og bruges sammen med et valgfrit udvalg af tilbehør – uanset vil det nye Action Cam fra Sony levere mærkbart mere effektiv billedstabilisering sammenlignet med andre modeller[6]. Billedstabiliseringen kompenserer endda for kraftige kamerarystelser og er tilgængelig ved 4K- og højhastigheds-optagelsesindstillinger.

Endnu mere tilbehør
Det voksende udvalg af tilbehør til Action Cam udvides yderligere med to nye tilføjelser, der er ideelle til brug sammen med FDR-X3000R. Med AKA-FGP1 fingergrib kan du med en enkelt hånd monitorere og betjene kameraet med Live-View Remote samt vinkle det op til ca. 120 grader og dermed lave spændende lav- og højvinkeloptagelser. AKA-MCP1 MC-beskyttelsesfilter tilføjer et ekstra lag beskyttelse til objektivet og beskytter det imod jord, støv og ridser, når det bliver brugt uden undervandshuset. Det har desuden en avanceret AR-coating (anti-refleks), som sikrer fremragende billedkvalitet og som er vand- og olieafvisende.

Priser og tilgængelighed
FDR-X3000R vil være tilgængeligt i Danmark fra november 2016 til en vejl. udsalgspris på DKK 4.700,-

AKA-FGP og AKA-MCP1 vil være tilgængelige i Danmark fra november 2016 til en vejl. udsalgspris på hhv. 200 kr,- og 300 kr,-

[1]Sammenlignet med FDR-X1000V og HDR-AS200V