Sony lancerer kraftfuld bærbar projektor i lommeformat

Sony har i dag annonceret den nye bærbare MP-CD1-projektor i lommeformat. Projektoren kan projicere indhold helt op til 120 tommer fra en afstand på omkring 3,5 meter.

Den alsidige projekter, der er på størrelse med en håndflade, vejer kun 280 gram, er næsten lydløs og kan øjeblikkeligt transformere enhver hvid flade til en skærm, hvilket gør den perfekt både til firmapræsentationer og forretningsmøder, gaming, udendørsarrangementer eller filmaftener med familien.

Projektorens størrelse i lommeformat og det unikke design, der holder projektoren kølig uden at gå på kompromis med lysstyrken, har sikret MP-CD1 den anerkendte iF 2018 Design-pris.

Nem opladning

Projektoren leverer skarpe billeder med kraftig lysstyrke i op til to timer. Du kan nemt forlænge afspilningstiden ved at oplade projektoren via en standard USB-C-port, mens enheden er i brug.

Flere tilslutningsmuligheder

Med kun 5 sekunders opstartstid kan du hurtigt få gang i din projektor med en række tilslutningsmuligheder. Via en HDMI-forbindelse kan du projicere indhold fra et stort udvalg af kilder, såsom PC og PlayStation. Med en valgfri HDMI-dongle kan du desuden tilslutte smartphones og tablets trådløst og streame indhold uden forstyrrelser.

MP-CD1 vil være tilgængelig fra april 2018 til en vejledende udsalgspris på 3.200 kr.

Tekniske specifikationer

Model Name MP-CD1 Mobile Projector
Projected Image Size Max. 120 inches at projection distance of 3.45 m
Contrast Ratio 400:1