Københavns største udbud af byggematerialer åbner i Glostrup

"Vi kommer aldrig til at have udsolgt!” Så bastant er udmeldingen fra regionsdirektøren. Med 10.000 m2 drive-in lager og en tre gange så stor butik som tidligere, der rummer alt til det gode byggeri, lægger STARK Glostrup pres på de københavnske konkurrenter.

Det bliver en stolt regionsdirektør, Lasse Frederiksen, der tager imod i det nye STARK Glostrup torsdag d. 31. oktober. Gennem de seneste måneder har han og hans medarbejdere, arbejdet stenhårdt på at få gjort den nye butik klar til åbningen. Butikken er blevet gået igennem fra a til z og alle sten er blevet vendt for at optimere kundernes oplevelse, når de handler i forretningen:

”Vi må indrømme, at vores tidligere butik var for lille i forhold til alt det vi gerne ville kunne give til kunderne. Det er der blevet rådet bod på og alle vores kunder vil i fremtiden møde et topmoderne byggecenter, når de handler hos os. Vi er blevet større, det er blevet hurtigt og nemt at finde materialerne og generelt har vi shinet det hele op.”

Meget mere af det hele
Tid er penge, også for håndværkerne. Det skal være hurtigt at finde og hente de helt rigtige varer til det gode byggeri og derfor har STARK Glostrup skruet op for volumen. Udvalget er blevet fordoblet og der er flere af alle varer. Dermed kan håndværkerne nøjes med at køre til én forretning, når der skal hentes materialer og værktøj.

For at give så god en service som muligt, og give håndværkerne mulighed for at finde inspiration til deres kunder er udstillingsområderne også blevet opgraderet. Det gør det nemt at vise bygherren de gode løsninger til byggeriet. Løsningerne skal findes i samarbejde med personalet, der derfor er blevet flyttet endnu tættere på kunderne.

”Vi vil gerne være tættere på vores kunder og give det største udvalg og den bedste service. Derfor har vi rokeret en del rundt og vores konsulenter er nu nærmest placeret midt i forretningen. Så er det altid nemt for vores kunder at få viden og inspiration. Jeg er sikker på, at vi dermed vil give kunderne en bedre totaloplevelse. Jeg vil i hvert fald være stolt af at byde nye som gamle kunder velkommen,” fortæller Lasse Frederiksen.

STARK Glostrup henvender sig især til professionelle håndværkere, men også til den ambitiøse gør-det-selv-kunde, der har større byggeprojekter. Den nye forretning åbner officielt den 31. oktober kl. 06.00 og på åbningsdagen vil der være ekstra gode tilbud, besøg af racerkøreren Casper Elgaard og spændende konkurrencer.

Info om STARK Glostrup:

- 10.000 m² drive-in med ergonomisk rigtig løftehøjde
- Dobbelt så stort udvalg
- 3 gange så stor håndværkerbutik
- Materieludlejning
- Ny murerhal
- Ny fliseudstilling
- Nyt gipscenter
- Nyt dørcenter
- Ny byggeudstilling
- Nyt gulvcenter
- Ny beklædningsafdeling

• glostrup
  • håndværker

• Hovedstaden

STARK er med en årlig omsætning på 6,3 milliarder kroner Danmarks største leverandør til byggeriet. Kæden beskæftiger cirka 2.400 medarbejdere og er landsdækkende med 90 byggemarkeder i Danmark og Grønland. STARK er en del af DT Group A/S, der er Nordens største distributør af byggematerialer.