Mød STIHL på CPH Garden

Pressemeddelelse   •   Jun 02, 2017 05:30 CEST

Den nye udstilling for haveentusiaster løber af stablen den 21 - 25 juni i Valby Parken, - og naturligvis finder du Stihl, hvor der er havefolk!

Udstillingen arrangeres af Dansk Haveselskab, der i selskab med HKH Kronprincessen, åbner den spændende haveudstilling den 21 juni kl. 14:00. Her er der tale om en udstilling, der i den grad har HAVEN i centrum: Der vil være mulighed for at få tips og tricks, der er scene og telte med information fra haveentusiaster samt arbejdende værksteder med spændende indlæg.

Stihl deltager naturligvis i de arbejdende værksteder, hvor en af de dygtige Stihl medarbejdere vil holde spændende daglige indlæg om forskellene mellem benzin og batteri, - når vi taler havemaskiner. - Og mon ikke der demonstreres med lidt ekstra maskiner?

Selve Stihl standen vil være helt speciel, og i den grad haveinspireret med fokus på støjsvage, lette og ergonomisk korrekte batterimaskiner, der er blandt de mange nyheder fra leverandøren i år. På standen vil det naturligvis blive muligt at afprøve maskinerne, og få afdækket, hvad der passer til det behov, som haveejeren måtte have. Standen bemandes af en repræsentant fra Stihl sammen med forskellige forhandlere hver dag, blandt andet fra: Egedal Maskincenter, BMI, Henrik A. Fog og Anchers Havecenter.

I dagene for udstillingen vil det blive muligt at vinde et sæt 18V havemaskiner, nemlig en hækkeklipper samt en græstrimmer. - Sættet er tænkt til brug i den lille have, og oplades på samme nemme måde som en mobiltelefon. Maskinerne hører til de letteste i sortimentet, og er med deres smalle facon særdeles ergonomisk korrekte at arbejde med.

Konkurrencen opslåes også på Stihl´s fanside på FaceBook: facebook.com/StihlDanmark