Vind en STIHL motorsav på HL15 den 26-28 august

Pressemeddelelse   •   Aug 12, 2015 06:29 CEST

Om ganske kort tid går det løs i Slagelse på den store Have & Landskabsudstilling, bedre kendt som HL15

Når HL15 åbner dørene for besøgende den 26 - 28 august, kan det anbefales at slå et smut forbi STIHL standen nr E024, hvor STIHL har en helt speciel konkurrence igang: I år har du nemlig mulighed for at vinde en professionel motorsav, STIHL MS 241 C-M kædesav, der er et vellykket ægteskab mellem styrke og vægt med sin 42 cc motor på 3,3 hk og en vægt på kun 4,3 kg. Her er der "Keine Kompromisse", som de tyske ingeniører siger.

Yderligere udloves en original STIHL cap til de første 150 gæster på standen, så det er en god idé at komme forbi allerede fra morgenstunden.

Et bredt sortiment på stand nr. E024

Det er ingen hemmelighed at STIHL satser på udviklingen af batterimaskiner, hvorfor du vil kunne opleve hele det brede akku-sortiment på standen, som alle kan benytte det samme batteri. Naturligvis vises også den seneste testvinder, HSA 66, som af forbrugerpanlet TÆNK blev fremhævet for evnen til at klippe gennem tykke grene, suveræn i holdbarhedstesten og sidst, men ikke mindst, at STIHL´s batteri leverede saft og kraft til 90 minutters uafbrudt hækkeklipning. Det var hele 50 % bedre i forhold til nærmeste konkurrent.

Er der for alvor behov for maskinel muskelkraft, er der ingen vej udenom de kraftige benzinmaskiner hos STIHL. Virksomhedens fokus på udvikling indenfor motorteknologi og forbedret vibrationsdæmpning har givet endnu bedre arbejdsmiljøet for brugeren. Du vil derfor også kunne opleve det brede sortiment indenfor benzinmaskiner til snart sagt enhver opgave indenfor skovning, byggeri og opgaver i den grønne sektor.

Vores produkter er et løfte om kvalitet, lang holdbarhed og innovative produkter til både professionelt brug såvel som til den kvalitetsbevidste kunde.

Vores produkter findes kun hos den autoriserede faghandel. Derigennem sikrer vi at brugeren alltid har adgang til kvalificeret råd og vejledning i brugen af udstyret såvel som et værksted med personale, der er uddannet specielt i STIHL / VIKING produkter.