Slå græsset fra din ferie

Slå græsset fra din ferie

Skal du også snart på sommerferie? Slip for at komme hjem til en græsplæne, der ligner en hippie efter en uge på Woodstock, og bliv i stedet mødt af en velplejet, velgødet plæne.

Er der noget bedre end at komme hjem fra ferie, stille kufferten og skynde sig ud i skuret og finde græsslåmaskinen frem? Næh, ikke rigtigt, vel? Du kan helt sikkert finde vigtigere ting at bruge din tid på, end at gå svedende frem og tilbage over din plæne for at slå græsset, inden du skal tilbage på arbejdet.

Derfor bør du unde dig selv komforten ved den prisvindende iMow robotplæneklipper, der automatisk slår din græsplæne, præcis som du vil have det, mens du er på ferie.

Tyverisikret og app-styret

iMow Robotplæneklipperen kan indstilles, så den kun kan tændes, hvis du indtaster en personlig PIN-kode. Hvis du vælger én af vores C-modeller (C’et står for ’communication’), der indeholder en GPS-enhed, får du tilsendt en meddelelse på e-mail og SMS i tilfælde af tyveri.

Ved hjælp af den gratis iMow robotplæneklipper-app, der fås til iOS, Android og Windows, kan du lokalisere din maskine med din smartphone eller tablet.

Med app’en er det ikke kun iMow, der kan kommunikere med dig. Du kan også indstille klippeskemaet, afbryde græsslåninger eller starte nye.

Så lige meget om du er på ferie, på arbejde eller daser i hængekøjen, er din græsplæne blevet til én bekymring mindre. Når vi taler om hængekøjer: iMow Robotplæneklipperen arbejder på et lydniveau mellem 62 og 63 dB. Det svarer til lyden fra en rolig samtale, så du kan snildt tage en lur i hængekøjen uden at blive forstyrret af andet end en monoton, søvndyssende summen.

Helt af sig selv. Helt automatisk

Når den er programmeret plejer iMow græsset automatisk. Du behøver helt bogstaveligt talt ikke at røre en finger. Den begynder selv at slå græsset, og den finder selv tilbage til sin laderstation, når den er færdig, hvis batteriet er ved at løbe tør eller hvis det begynder at regne.

Men det er ikke alt: Det afklippede græs skærer den op i helt små, fine dele, som fordeles på plænen og virker som en naturlig, biologisk gødning.

De indbyggede sensorer registrerer, når iMow støder imod en forhindring, og skifter automatisk retning. Den kan også huske, hvor meget den har klippet, og hvor meget af programmet der stadig mangler, så den kan fortsætte, hvor den slap, hvis den kører i læ under en kraftig byge.

Hvad skal du selv gøre? Vi synes, du skal nyde din ferie. Det har du garanteret fortjent.

STIHL er Keine Kompromisse!

Og det er de danske STIHL fans også! Vis os hvordan en ægte dansk STIHL fan ser ud på FaceBook gruppen "Vis mig din STIHL". STIHL fans er nemlig noget helt specielt! Der er altid en grund til at de har valgt STIHL. De passer godt på deres STIHL, og STIHL er i mange tilfælde en del af deres DNA. Der er også mange der vælger STIHL fordi det er blevet anbefalet, og som årene går bliver de også inkarnerede STIHL fans. - Men om det er motorsav, hækkeklipper, plæneklipper, trimmer, en iMow robotplæneklipper eller noget helt andet gør ingen forskel. - Velkommen til de ægte STIHL fans!

STIHL koncernen udvikler, fremstiller og forhandler batteri-, el- og benzindrevne maskiner til erhvervsskovbrug, landbrug samt til vedligeholdelse af grønne områder, til byggesektoren og krævende private brugere. Udvalget af batteri-, el- og benzindrevne havemaskiner fra VIKING komplementerer produktsortimentet.

Produkterne distribueres udelukkende gennem autoriserede forhandlere, herunder 36 salgsselskaber, omkring 120 importører og mere end 45.000 forhandlere i over 160 lande. STIHL har været verdens bedst sælgende motorsavsmærke siden 1971. Virksomheden blev grundlagt i 1926 og har hovedsæde i Waiblingen tæt ved Stuttgart. I 2015 opnåede STIHL et samlet salg på 3,25 milliarder euro på verdensplan med en arbejdsstyrke på 14.245 ansatte.

Østrigske VIKING ejes 100 % af den familieejede tyske STIHL-koncern og varemærket glider i 2019 ind under STIHL varemærket.