Nu kommer Svedbergs massagebadekar R158 med fuldstændige SPA-muligheder

Pressemeddelelse  •  2010-05-21 09:22 CEST

Støbemarmorbadekarret R158 har længe været en populær designfavorit hos Svedbergs kunder. Nu opdateres karret med et nyt massagesystem som ekstra udstyr. Dette åbner for en helt ny verden af muligheder. R158 kan nu fås med massageprogrammer, touch panel, lysterapi og en mængde andre funktioner. Og dem som har prøvet et almindeligt boblebadekar før, vil mærke en vigtig forskel med Svedbergs nye massagesystem: stilheden.

Stilheden – en afgørende forskel

At bade i et massagebadekar skal være en afslappende oplevelse. Noget som længe har været i vejen for det, er det uvæsen som almindelige boblebadekar afgiver. Årsagen har været (og er), at de gamle massagesystemer baseres på en luftpumpe, som larmer ganske meget. Lyden kan bedst sammenlignes med en støvsuger eller en luftkompressor i en garage.

Massagesystemet som leveres til R158 – og til søstermodellen R180 – er i stedet konstrueret med en vandpumpe. Takket være dette er lydniveauet sænket betydeligt og skænker fred og ro til den, som bader. Som ekstra udstyr fås en speciel pumpestyring. Den tillader, at brugeren kontrollerer jetstrålernes tryk og på den måde kan lydniveauet sænkes yderligere. En anden fordel med vandpumpen er varmere bad eftersom der ikke er nogen luftbobler, som ellers køler vandet af.

Zonestyret massage

Massagesystemet i R158 er opbygget med forskellige massagezoner, som er elektronisk styret. Gennem forskellige massageprogrammer kan zonerne aktiveres hver for sig, alle på samme gang eller i forskellige intervaller. Fuldt udrustet fås 5 zoner med totalt 24 dyser og 9 massageprogrammer. Alt fra fodmassage til en vandrende helkropsmassage er mulig.

Fuld kontrol med touch panel

Alle funktioner i R158 styres ved hjælp af et touch panel. Foruden massageprogrammer kontrolleres lysterapi (en funktion som fylder badekarret med et effektfuldt lys i forskellige farver) og vandudtømning med touch panelet. Bag elektronikken er der et sikkerhedssystem med overløb som kontrollerer sig selv 10 gange hver sekund.

At R158 styres med touch panelet giver badekarret et renere design. Håndtag og andre detaljer, som tidligere var nødvendige for at bruge karret, er nu væk.

Støbemarmor er ekstra lempeligt

R158 er altid blevet fremstillet i støbemarmor. Materialet er formbart, og i R158s tilfælde er det stramme linjer, som gælder. Nu da badekarret kan udrustes med et massagesystem, gør støbemarmoret resultatet stabilt, vibrationsfrit og at badevandet holder varmen.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom