S-Box – Svedbergs nye dampkabine med forbedringer og masser af funktioner

Pressemeddelelse  •  2010-03-16 09:39 CET

Svedbergs nye dampbruser S-Box er ikke bare fyldt med mængder af forskellige funktioner og behandlingsprogrammer. Den er så lille, at næsten alle badeværelser kan få plads til den. Desuden er S-Box opdateret med et nyt elektronisk styresystem, som fungerer med hjælp af et touchpanel.

- Vi har taget alt det, som både vores kunder og vi elsker med dampbruser og forbedret det mange gange, siger Dan Pettersson, produktudviklingschef på Svedbergs.

Mængder af nye og bedre funktioner

I den nye S-Box er der flere nyheder og tekniske fremskridt. Bland andet fordeles dampen mere ensartet og tættere end tidligere på grund af en blæsestyring ved dampudløbet. I brusevæggen kan man få op til seks justerbare massagedyser, som giver en dejlig mave- eller rygmassage. Oppe i loftet er der plads til en sprayfunktion, en nyhed, som tilbyder brugeren mulighed for at bruse i mildt støvregn, desuden lysterapi med op til 12 forskellige forprogrammerede lysprogrammer i spektrets forskellige farver.

- Der er en masse forskellige nyheder, men udgangspunktet er det samme: at tilbyde vores kunder endnu større nydelse i badeværelset, siger Stefan Svensson, markedschef på Svedbergs.

Touchpanelet styrer hele oplevelsen

Vi har også forbedret brugervenligheden i S-Box. Hele bruseren styres via et touchpanel. Med hjælp af et let knaptryk på panelet, vælger man alt fra lys- og massageprogrammer til dampfunktion.

- Via touchpanelet når man nemt alle funktioner i S-Boxen, siger Dan Pettersson.

S-Box – en del af badeværelset

S-Box er tegnet med det moderne badeværelse i tankerne med rene linier og stilren design. Dampkabinen fås i to størrelser: 110x90 cm eller 150x90 cm. Dermed kan S-Box få plads i de fleste badeværelser uden problemer.

-Svedbergs forretnings idé er at markedsføre og sælge det komplette badeværelset. Nu har vi et produkt som udvider begrebet endnu mere. Nu giver vi badeværelserne rigtige SPA, siger Stefan Svensson.

S-Box er S-mærket

Som sædvanlig når det drejer sig om Svedbergs, er alle tekniske produkter S-mærket. Også S-Box. S-mærket er et bevis på at elsikkerheden er testet af en uafhængig part. Må ikke forveksles med CE-mærket, som leverandøren selv sætter på produktet.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom