Spændende forårsnyheder fra Svedbergs

Pressemeddelelse   •   Apr 18, 2019 07:39 CEST

Svedbergs 180° Rista med industrifornemmelse

Efter allerede at have nået nogle spændende produktintroduktioner i løbet af årets første kvartal, præsenterer Svedbergs nu et par nyheder, som forventes at blive topsælgere.

180° Rista med industrifornemmelse

Blandt årets produktintroduktioner hos Svedbergs bemærkes Forma Fri, DK Nord, bruseserien Skoga samt en række nye badekar i forskellige materialer.

Nu kommer brusekabinen 180° Rista på markedet. Gennemtænkt design kombineret med trendy industrifornemmelse er et vinderkoncept.

Brusekabinen er – præcis som navnet antyder – en udvikling af Svedbergs serie 180°. Den har en markant industrikarakter med en stærk designfornemmelse og et nutidigt, innovativt udtryk. En trendy industridekoration er hærdet fast på glassets yderside, hvilket tilfører badeværelset karakter. Rammen og sprosserne skaber en fornemmelse af den klassiske industrielle stålramme. 180° Rista fås i en række forskellige modeller.

Take a Selfie!

Næste nyhed er det runde spejl Selfie, tidløst og trendy på en og samme tid. Det stilrene spejl har en dekorativ LED-lyskant, som skaber et behageligt lys hele vejen rundt. Belysningen kan nemt dæmpes og justeres direkte på spejlet via en touchfunktion. At indrette med spejle er en smart og enkel måde at få et rum til at virke større på. Selfie skaber en luftig og dynamisk fornemmelse, både på badeværelset og i alle andre rum.

Skoga-familien vokser

Det er også værd at nævne, at Svedbergs populære bruseserie Skoga vokser. Serien, som består af alt fra standardløsninger til eksklusive alternativer, er vældig populær – ikke mindst på grund af dens moderne formsprog. Der er mange modeller at vælge mellem, og nu kommer der endnu flere.

Yderligere information:

Katja Eriksson, marketingchef, telefon +46 73 828 19 71

Svedbergs blev startet i 1920 som en blikkenslagervirksomhed, men gik i 1962 over til at fremstille badeværelsesskabe. I halvfjerdserne udviklede man badeværelsesmøbler, og i firserne valgte man det nuværende fokus med at udvikle, fremstille og markedsføre det komplette badeværelse under varemærket Svedbergs.

Virksomheden er markedsledende i Norden inden for badeværelsesindretning og udvikler løbende sortimentet, så det dækker alle de behov, forbrugerne har i deres badeværelser. Moderselskabet Svedbergs i Dalstorp AB driver virksomhed i Dalstorp, Västergötland, hvor hovedparten af produktionen foregår.

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.