SVEDBERGS FRONT – BYE-BYE PLADSMANGEL.

Pressemeddelelse   •   Maj 13, 2014 13:25 CEST

Den første tanke er: smukt. Og så det indlysende, der er plads til virkelig mange ting her. Også ting, som folk normalt ikke opbevarer på et badeværelse. Desuden er alle rørføringer skjult på en elegant og smart måde.

MODULSYSTEMER MED TUSIND LØSNINGER
Front er mere end et badeværelsemøbel. Det er skabe, skuffer og hylder i en uendelighed. Et modulsystem, som kunden kan opbygge efter eget ønske. Det er derfor også let at tilpasse til forskellige badeværelser og størrelser.

ENKELT AT MONTERE
Eftersom alle moduler monteres uden for vådrumsmembranen, kan Front installeres i alle badeværelser. Uden at ombygninger forbundet med store omkostninger er nødvendige. Og eftersom alt er væghængt, bliver det desuden vældig nemt at gøre rent.

FEM FORDELE VED FRONT
• Monteres uden for vådrumsmembranen – sikker installation.
• Opbevaring fra gulv til loft.
• Front skjuler al synlig rørføring.
• WC med Hygien+ og sæde med dæmpning.
• Svensk produceret

For yderligere information, kontakt:
Dan Pettersson, produktchef
+46 (0)321-53 30 13
dan.pettersson@svedbergs.se

Billedmateriale, kontakt:
Kicki Ljungviken
+46 (0)321-53 30 12
kicki.ljungviken@svedbergs.se

Svedbergs blev startet i 1920 som et blikkenslageri, men gik i 1962 over til at fremstille badeværelseskabe. I halvfjerdserne udviklede man badeværelsemøbler, og i firserne valgte man det nuværende fokus, at udvikle, fremstille og markedsføre det komplette badeværelse under varemærket Svedbergs. Virksomheden er markedsledende i Norden inden for badeværelsemøbler og udvikler løbende sortimentet, så det dækker alle de behov, forbrugerne har i deres badeværelser. Moderselskabet Svedbergs i Dalstorp AB driver virksomhed i Dalstorp, Västergötland, hvor hovedparten af produktionen foregår.