SVEDBERGS INTRODUCERER SID – SVEDBERGS INDIVIDUAL DESIGN.

Pressemeddelelse   •   Maj 14, 2014 08:31 CEST

Distinkt. Uden at føles fremmedgørende. Tilpasningsdygtigt. Uden at miste sin identitet. Vores nye bade­værelseserie SiD giver plads til tanker. Sætter idéer i bevægelse. Intet er længere givet. Alt er unikt. Præcis sådan som arkitekter og boligindrettere vil have det.

I FULD FRIHED
Lidt mere af det hele. Sådan kan man sammenfatte SiD, Svedbergs individual Design. Badeværelsemøbler og detaljer til kunder, som stiller ekstra høje krav til form og funktion, men stadig vil have ubegrænsede muligheder. Elementer, som de selv kombinerer, for at opnå et unikt og personligt udtryk.

EN HELT NY STIL
Uanset hvem man er, og hvad man laver, så starter hver eneste dag på badeværelset. Og slutter der. Det er der, man forbereder sig og samler energi til en ny, spændende dag. Og slapper af og opsummerer dagen, når den er slut.

– Badeværelset spiller ganske enkelt en central rolle i vores liv. Uanset om man skal på arbejde, møde sin første kæreste, modtage nobelprisen, til jobsamtale, på ferie, til fest ... Det handler om at fortælle en interessant historie, som målgruppen kan lide og kan spejle sig selv i, ifølge Stefan.

TIL ARKITEKTER OG BOLIGINDRETTERE
Bordpladerne skræddersys i de længer, kunderne ønsker, op til 300 cm. Af natursten eller Dekton, et materiale som er både ridsefast og modstandsdygtigt mod pletter. Men et koncept, som er baseret på valgfrihed og enkelhed, har naturligvis flere ingredienser. Her er også fronter, håndtag, håndvaske, sideskabe, overskabe og spejle. Det hele fremstillet med omhu og sans for godt håndværk.

Til arkitekter, boligindrettere og mennesker, som forstår badeværelsets betydning for hjemmet.

For yderligere information, kontakt:
Dan Pettersson, produktchef
+46 (0)321-53 30 13
dan.pettersson@svedbergs.se

Billedmateriale, kontakt:
Kicki Ljungviken
+46 (0)321-53 30 12
kicki.ljungviken@svedbergs.se

Svedbergs blev startet i 1920 som et blikkenslageri, men gik i 1962 over til at fremstille badeværelseskabe. I halvfjerdserne udviklede man badeværelsemøbler, og i firserne valgte man det nuværende fokus, at udvikle, fremstille og markedsføre det komplette badeværelse under varemærket Svedbergs. Virksomheden er markedsledende i Norden inden for badeværelsemøbler og udvikler løbende sortimentet, så det dækker alle de behov, forbrugerne har i deres badeværelser. Moderselskabet Svedbergs i Dalstorp AB driver virksomhed i Dalstorp, Västergötland, hvor hovedparten af produktionen foregår.