Svedbergs udvikler og forstærker sin salgsorganisation

Pressemeddelelse  •  2012-05-02 08:40 CEST

Stefan Svensson, markeds- og salgschef på Svedbergs, bliver fra 1. maj Sales Director med ansvar for samtlige Svedbergs forretningsområder og markeder.  At indrette en stærkere ledelse af salgsorganisationen er et led i at forbedre Svedbergs kunderelationer og markeder.

Vi ser det som et naturligt skridt i forbedringen af vor position som den førende badeværelsesproducent i Norden. Stefan kom til Svedbergs 2003 fra Kraft Foods Sverige, der han havde ansvaret for de større kunder indenfor dagligvarehandlen.

Nu får vi mulighed for at udvikle vore forretningsområder, så de ligger i linie med vor overordnet forretningsstrategi. Stefans store erfaring, kompetence og drivkraft vil bidrage stærkt til realiseringen af Svedbergs fremtidsplaner, siger Anders Tofte, adm. direktør på Svedbergs i Dalstorp AB.

Svedbergs er Nordens førende badeværelsesproducent med salg i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Island, Storbritannien, Estland, Letland, Litauen, Rusland og Ukranie. Moderselskabet Svedbergs i Dalstorp AB har sin virksomhed i Dalstorp, Västergötland, der også største delen af produktionen sker. Svedbergs aktier er noteret på Stockholms Fondbørs.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom