JELD-WEN TILDELT PRISEN ”2011 JOHN HEDGECOCK MEMORIAL AWARD”

JELD-WEN (udvikler en dør med HOWDENS) vinder The British Woodworking Federation (BWF) 2011 John Hedgecock Memorial Award.

Til minde om og som en hyldest til John Hedgecock, den tidligere tekniske chef hos den britiske træforening, British Woodworking Federation, blev prisen "John Hedgecock Memorial Award" første gang uddelt i 2010. John Hedgecock, der var en kendt personlighed inden for træ- og snedkerbranchen i såvel UK som Europa, døde i 2009. Prisen tildeles årligt individer, virksomheder, projekter eller produkter, som viser fremragende tekniske egenskaber, resultater eller innovation indenfor træbearbejdning.

Holdet, som repræsenterede alle derhjemme, havde en fantastisk aften og fejrede den flotte hyldest med stil (se de glade og stolte ansigter nedenfor hos prismodtagerne, sponsoren og repræsentanten fra dommerpanelet).

Dette er et godt eksempel på, hvad der kan opnås, når de rette folk tager initiativ, har ihærdigheden til at overvinde forhindringerne på vejen og følger mulighederne helt til dørs.

• Bygning, ejendom

• dør
  • john hedgecock memorial award